0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
VRU Utrecht @vrutrecht#Middelbrand Benschopperweg #IJsselstein betreft een kleine brand. Een persoon wordt behandeld door ambu. Brand inmiddels brand meester. ^MW15:39 uur · 7 Nov 2014 · Twitter for iPad
VRU Utrecht @vrutrecht 2 min.Bij de #Middelbrand IJsselstein is een persoon de overleden. Over de oorzaak van de brand is niets bekend. De politie zal onderzoek doen.^MW
Ik vraag mij af of dit wel een gezondheidszorgfunctie is. De BAG-viewer geeft woonfunctie aan en op Google Streetview zie ik geeneens een naam op het pand staan of vlaggen hangen van bv een zorginstelling. Ik vermoed gewoon zelfstandig wonen.......
Dode door brand in IJsselsteinIJSSELSTEIN - In IJsselstein is bij een brand in een zorgcentrum aan de Benschopperweg iemand overleden.
Op Street View staat een bord aan de weg: service appartementen, locatie De Hooghe Camp
Brand door overlijden man in IJsselsteinDe man stierf een natuurlijk dood, maar had op dat moment een pannetje op het vuur staan. De inhoud van het pannetje is drooggekookt en dat veroorzaakte rook in de kamer.