0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Het schijnt dat ze de kleur van de zwaailampen willen koppelen aan het motorvermogen van de auto....
Wel grappig overigens dat een enkele KHV blauw blauw had / heeft. In hoeverre dat legitiem was is nog maar de vraag.
Veel auto's van de bond hebben ook blauw? Zullen daar geen afspraken over gemaakt zijn dan? Lijkt mij een beetje vergaard als een officiéle bond redned dat dan zomaar zou toestaan?
Snap niet geheel wat je hiermee bedoelt?
Nou niet zo moeilijk, ik vind het een beetje vreemd dat de bond illegale blauwe lichten op hun auto's zet.Verder ben ik zelf van mening dat reddingsbrigade ze juist wel hoort te voeren. Reddingsbrigades Nederland beschikt over een rampeneenheid. Mocht er iets mis zijn (grootschalig incident) vind ik dat zij ook voorrangs rechten horen te hebben. Op het water heeft het inderdaad niet veel meerwaarde bij daglicht.
Van nieuwe leden verwachten we dat ze zich eerst eens in de topics verdiepen, desnoods met behulp van de zoek, functie. Ga aub eens wat discussies over het voeren van blauwe zwaailichten hier op het forum in zijn geheel lezen ipv aan het eind van de discussie een ongenuanceerde stelling te droppen...
'Excuses, dacht dat forum hiervoor bedoeld was. Was bij mij niet helemaal duidelijk dat forum gesloten was. :|