P2000 meldingen paneel

Auteur Topic: P2000 meldingen paneel  (gelezen 8234 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #20 Gepost op: 26 juli 2005, 17:42:15
De claxon oproep is niet meer in gebruik met de invoering van C2000. De toontjes die verzonden werden 5tvo worden dus ook niet meer ondersteund. Dus het aansturen van eventuele andere zaken zal mogelijk via P2000 gedaan gaan worden. Sleutelkluisjes, hekken, deuren, etc.

Ik verwacht daarin wel wat,  gezien er op dit moment druk geexpirimenteerd word met p2000 ontvangers i.c.m. relais etc. in de regio,.....



een heel mooi antwoord op mijn vraag en op de meeste vragen hier


brw_sluis

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 3 augustus 2005, 18:44:47
Bij onze vrijwilligers vinden het wel handig,
het hangt naast de poort, en als je je aankleed kan je tegelijkertijd ook naar die lichtkrant kijken....dus hij hangt op een centrale plaats...


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #22 Gepost op: 4 augustus 2005, 02:57:45
bij ons hebben ze nu op iedere etage zo'n bord staan bij de trap naar beneden en special voor de VB hebben ze een bord bij de ingang naar de remise waar wij uit lopen zodra wij onze uitruk kleding aan hebben


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #23 Gepost op: 4 augustus 2005, 11:14:11
bij ons hebben ze nu op iedere etage zo'n bord staan bij de trap naar beneden en special voor de VB hebben ze een bord bij de ingang naar de remise waar wij uit lopen zodra wij onze uitruk kleding aan hebben

Zo Amersfoort heeft het aardig op de rit dus.....

Zijn de lichtkranten ook van verschillende code's voorzien zodat er per lichtkrant gealarmeerd kan worden. B.v. denk om het afstapje,,, en nog 10 meter te gaan.... en bij de laatste Loos alarm u kunt binnen blijven...


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #24 Gepost op: 4 augustus 2005, 12:37:25
Zo Amersfoort heeft het aardig op de rit dus.....

Zijn de lichtkranten ook van verschillende code's voorzien zodat er per lichtkrant gealarmeerd kan worden. B.v. denk om het afstapje,,, en nog 10 meter te gaan.... en bij de laatste Loos alarm u kunt binnen blijven...



ik hoop eigenlijk dat jij dat weet mario  ;D maar ik zal het van de week even navragen aan onze afdeling verbindingen


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #25 Gepost op: 4 augustus 2005, 20:17:13
op de c2000 mobilofoon wordt het sleutelkluisje (in het brandweervoertuig) gewoon aangesloten en werkt via C2000, hoe weet ik niet, maar op verzoek zet de meldkamer hem gewoon open.

verder zijn in onze regio nog steeds 5TVO's te horen om bijvoorbeeld de verkeerspaaltjes (bij bus banen enzo) te laten zakken, zodat de brandweer er door kan.
Nemo me impune lacessit


email

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 5 augustus 2005, 14:40:19
Sepura mobilofoon die in onze regio gebruikt word heeft 2 aanstuurbare uitgangen. 1 voor claxonoproep en 1 voor sleutelkluisje.

Groetjes

Email


Sebosch

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
  • 112 als elke seconde telt
Reactie #27 Gepost op: 5 augustus 2005, 22:01:04
Email

We hebben bij ons geen Sepura mobilofoons maar het merk Cleartone en wel het type CM9000.

De rest klopt en werkt naar behoren.

Gr. Sebosch


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #28 Gepost op: 16 augustus 2005, 23:34:37
ik hoop eigenlijk dat jij dat weet mario  ;D maar ik zal het van de week even navragen aan onze afdeling verbindingen

navraag gedaan en gelijk even goed gekeken wij hebben ook een bord boven onze uitruk deur hangen en tevens alle borden zitten op 1 signaal aangesloten als de 1 een melding geeft doen de andere dat ook


112limburg

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 6 september 2005, 18:43:43
Weet niet iemand toevallig de capcode van dat bord.  Dit zou wel makelijk zijn als je een melding krijgt op je peiper.  Hoef je niet alle codes in te programeren van OVD en HOVD en de gewone blusgroepen