GRIP 2 Middel Hulpverlening (ingestorte vloer bij feest) Notaris Fischerstraat - Ede 13-11-2014

Auteur Topic: GRIP 2 Middel Hulpverlening (ingestorte vloer bij feest) Notaris Fischerstraat - Ede 13-11-2014  (gelezen 9174 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

stafpilot

  • geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 155
De 07-111 was er ook. Ze stonden gebroederlijk naast elkaar slachtoffers te behandelen.

PR & Communicatie Coördinator en hulpverlener bij het Rode Kruis afdeling Ede. https://www.facebook.com/pg/rodekruisede.nl Al mijn bijdragen op het fo


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Citaat van: p2Elst link=msg=1308340 date=1415944388
Volgens mij mist er nog wat aan deze inzetlijst maar bij deze:

Gele Kolom
07-115 Ambulance Arnhem
08-111 Ambulance Tiel
08-903 MMT GLZ
OvD-G West
OvD Bevolkingszorg Vallei

Valt de OvD Bevolkingszorg onder de gele kolom? Ik dacht dat het een OVD vanuit de gemeente is. (heb ooit dacht ik een plaatje gezien dat deze oranje van kleur was)
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Citaat van: Vider link=msg=1308526 date=1416061310
Valt de OvD Bevolkingszorg onder de gele kolom? Ik dacht dat het een OVD vanuit de gemeente is. (heb ooit dacht ik een plaatje gezien dat deze oranje van kleur was)

Hier op het forum is de indeling: 'Wit: Ambulance / GHOR / Medisch / Eerste Hulp Verlening' GHOR/GGD hoort dan toch ook bij gemeente/overheid?


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Citaat van: Vider link=msg=1308526 date=1416061310
Valt de OvD Bevolkingszorg onder de gele kolom? Ik dacht dat het een OVD vanuit de gemeente is. (heb ooit dacht ik een plaatje gezien dat deze oranje van kleur was)
De OvD Bevolkingszorg is de vertegenwoordiger van de gemeente in het COPI. Hij/zij is dus zeker niet van de gele tak.


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Citaat van: rsc link=msg=1308542 date=1416067822
De OvD Bevolkingszorg is de vertegenwoordiger van de gemeente in het COPI. Hij/zij is dus zeker niet van de gele tak.

deze ovd valt onder de rode tak
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Vider had gelijk. Dit wist ik ook niet maar om bij de juiste berichtgeving te blijven: de OvD bevolkinszorg is afkomstig van de gemeente en behoort dus bij de oranje tak. Bron: een eerdere post op dit forum: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=60365.0


stafpilot

  • geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 155
Mijn foto's even nagelopen. Ook nog aanwezig waren:
07-1705 - DA Barneveld
01 (00-SPX-5) Volvo V70, Politie. Van welke dienst is deze?
Tevens gezien maar geen foto: een TS uit Wageningen die de HVH begeleidde.
PR & Communicatie Coördinator en hulpverlener bij het Rode Kruis afdeling Ede. https://www.facebook.com/pg/rodekruisede.nl Al mijn bijdragen op het fo


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Citaat van: p2Elst link=msg=1308715 date=1416159279
Vider had gelijk. Dit wist ik ook niet maar om bij de juiste berichtgeving te blijven: de OvD bevolkinszorg is afkomstig van de gemeente en behoort dus bij de oranje tak. Bron: een eerdere post op dit forum: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=60365.0
Ik ben niet zo van die kleuren. Wat is dan de kleur van de OvD Rail, de OvD reddingsbrigade, de OvD Havenbedrijf e.d? Dat moet een hele regenboog worden.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: stafpilot link=msg=1308749 date=1416169793
Mijn foto's even nagelopen. Ook nog aanwezig waren:
07-1705 - DA Barneveld
01 (00-SPX-5) Volvo V70, Politie. Van welke dienst is deze?
Tevens gezien maar geen foto: een TS uit Wageningen die de HVH begeleidde.

1705 zal als OvD terplaatse geweest zijn. Die V70 is van 't KLPD Eenheid Verkeer.

De TS uit Wageningen hoort de 07-3132 te zijn.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Citaat van: stafpilot link=msg=1308749 date=1416169793
Mijn foto's even nagelopen. Ook nog aanwezig waren:
07-1705 - DA Barneveld
01 (00-SPX-5) Volvo V70, Politie. Van welke dienst is deze?
Tevens gezien maar geen foto: een TS uit Wageningen die de HVH begeleidde.

Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur