GRIP 1 Middel hulpverlening (koolmonoxide) Media Markt Pieter Vreedeplein - Tilburg 18-11-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Middel hulpverlening (koolmonoxide) Media Markt Pieter Vreedeplein - Tilburg 18-11-2014  (gelezen 7382 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Hulpdiensten rukken groots uit voor incident in Winkelcentrum Pieter Vreedeplein Tilburg, 18-11-2014.

https://www.youtube.com/watch?v=x3ZuseQdEY4


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Citaat van: bart007 link=msg=1309048 date=1416327958
Marcel Huisman @huismanmarcel   7 minuten geleden
12 mensen zijn onwel geworden.In Tilburg. Hele winkelcentrum Pieter Vreedeplein is ontruimd, woningen niet. Bewoners worden geïnformeerd.#ob
Marcel Huisman @huismanmarcel   5 minuten geleden
2 mensen zijn flauwgevallen in mediamarkt, 4 werden bij de man at work niet goed, en 2 agenten voelden zich niet lekker in parkeergarage#ob

Mag een agent bij een melding als deze een parkeergarage betreden?
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170

Mag een agent bij een melding als deze een parkeergarage betreden?
Ja.

Citaat van: Politiewet, artikel 7, tweede lid
2. De ambtenaar van politie, bedoeld in het eerste lid, heeft toegang tot elke plaats, voor zover dat voor het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven, redelijkerwijs nodig is.


REvW

  • Manschap, Hoogwerkerbediener, Oefenleider, Voorlichter BVL
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Hij mag het wel, maar je kunt je afvragen wat ze daar te zoeken hebben.
Ze dragen immers geen ademlucht en zijn daardoor net zo vatbaar voor een gevaarlijke stof als ieder ander.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Waarschijnlijk zijn ze wel gestuurd. De parkeergarage is immers ook pas later afgesloten en werd kennelijk eerst als 'veilig gebied' gezien.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein