Ongeval vrachtwagen tegen botsabsorber / pijlwagen A28 - Ruinen 22-11-2014

Auteur Topic: Ongeval vrachtwagen tegen botsabsorber / pijlwagen A28 - Ruinen 22-11-2014  (gelezen 2996 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

OlympiaA

  • Afzetter
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Reactie #10 Gepost op: 23 november 2014, 19:38:30
Citaat van: Bert65 link=msg=1310094 date=1416758682
Hoe kan je een rijdende afzetting hebben op de rechter rijstrook die ook nog afgebakend wordt met pilonnen?
Wat denk je van de afzettingboys die daar al waren en gelijk kegels langs de 3-9 gezet hebben voor het verkeer wat er toen nog langsreed?


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #11 Gepost op: 23 november 2014, 21:58:50

Wat denk je van de afzettingboys die daar al waren en gelijk kegels langs de 3-9 gezet hebben voor het verkeer wat er toen nog langsreed?
Ik denk het niet...


OlympiaA

  • Afzetter
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Reactie #12 Gepost op: 24 november 2014, 05:46:55
Citaat van: Bert65 link=msg=1310144 date=1416776330
Ik denk het niet...
Blijven denken dan je was erbij dus. O0


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #13 Gepost op: 25 november 2014, 06:24:12
Citaat van: jeroen21 link=msg=1310068 date=1416743471
deze chauffeur is aangehouden volgens artikel 8 (alcohol)

Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalde, maar er kunnen ook bloedproeven worden genomen om andere dingen uit te sluiten.

Inmiddels weet ik uit zeer betrouwbare bron dat de chauffeur weer thuis is.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #14 Gepost op: 25 november 2014, 15:13:33
Citaat van: HIT link=msg=1310382 date=1416893052
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalde, maar er kunnen ook bloedproeven worden genomen om andere dingen uit te sluiten.

Inmiddels weet ik uit zeer betrouwbare bron dat de chauffeur weer thuis is.

Helaas Hit, die vraag zullen we wel niet beantwoord krijgen. Had deze vraag ook al gesteld, maar er volgt niets meer.
Denk dat hij een hele grote duim heeft.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #15 Gepost op: 25 november 2014, 17:22:30
Het bericht van de Politie zelf:

Pesse - Een 46-jarige vrachtwagenchauffeur uit Polen veroorzaakte zaterdagmiddag op de A28 een aanrijding bij wegwerkzaamheden.

Hij botste daar op een pijlwagen die aangaf dat bestuurders naar de linkerstrook moesten. Dit in verband met wegwerkzaamheden. De chauffeur bleef om onduidelijke redenen op de rechterstrook rijden en botste daar tegen de botsabsorber met de pijl op de achterkant. De chauffeur raakte gewond en werd naar het Bethesdaziekenhuis gebracht. De wegwerkers kwamen met de schrik vrij. Van de chauffeur is een bloedproef genomen. Het verkeer op rechterrijbaan van de A28 is enige uren gestremd geweest.


Citaat van: HIT link=msg=1310382 date=1416893052
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalde, maar er kunnen ook bloedproeven worden genomen om andere dingen uit te sluiten.

Een voorbeeld bij een staande houding naar aanleiding van vreemd weggedrag. (Het is dus niet dezelfde chauffeur of incident):
Gezien de oogreflexen van de man, ontstond het vermoeden dat er mogelijk sprake was van drugsgebruik. Er is een bloedproef van hem afgenomen. Laboratoriumonderzoek door het Nederlands Forensisch Instituut moet uitwijzen of er sprake was van drugs, om welke drugs het ging en van welke hoeveelheid er sprake was.
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #16 Gepost op: 25 november 2014, 18:57:53
Mensen laten we geen indruk opwekken van wie er fout is of was, en zeker niet dat de brandweer de weg niet schoon had gemaakt etc, dit is helemaal niet aan de orde , derhalve laten we bij de daadwerkelijke feiten blijven.
Overigens wens ik de betrokkene sterkte en een spoedig herstel en verwerking van de psychische gevolgen
Bij instappen begint de inzet.