Nieuw programma op komst over LL 4 ?

Auteur Topic: Nieuw programma op komst over LL 4 ?  (gelezen 2329 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Gepost op: 26 mei 2006, 18:47:16
Hallo,

Gisteren bij een inzet van de traumaheli uit Groningen (LL4)  bij een ongeval in het Friese Elsloo, zag ik dat er iemand mee liep met een camera en alles op film vastlegde. Nu zit ik net wat te surfen en zie ik dat er bij een heli-inzet in Drachten, dezelfde man weer meegevlogen is met een camera.
Weet misschien iemand of er binnenkort weer een serie uitgezonden gaat worden over de LL4 ?

Met vriendelijke groet,

Marco

Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2006, 18:49:00
Misschien een volgende serie van trauma NL?
Nurse powerrrrr

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2006, 19:29:59
Zou eigenljk wel gaaf zijn als ze nu eens een ander traumacentrum zouden volgen, bijvoorbeeld amsterdam of rotterdam
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2006, 19:48:09
Klopt. Ze zijn inderdaad bezig met nieuwe afleveringen te maken van trauma NL. Als je goed kijkt op foto's van www.lifeliner4groningen.nl zie je bij de meest recente inzetten een cameraman in een MMT pakkie gehesen. Het zal nog wel even duren tot de afleveringen worden uitgezonden.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 26 mei 2006, 22:26:00
Deze persoon werkt voor het bedrijf Noordkaap (o.a. bekend van Undercover in Nederland). Noordkaap is op dit moment bezig met de derde serie van Trauma Noord die waarschijnlijk komend najaar te zien zal zijn op RTV Noord. Volgend voorjaar is de serie, onder de naam Trauma NL, waarschijnlijk te zien op Net 5.