Volkswagen T5 voor Drenthe

Auteur Topic: Volkswagen T5 voor Drenthe  (gelezen 17909 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

miv

• Gast
Reactie #130 Gepost op: 10 juli 2005, 23:50:49
op de site van Ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid, www.azhz.nl staan al fotos, wel hele slechte, maar er volgen meer. maar zijn er eigenlijk al inzet fotos / filmpjes van de t5 ambu?

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #131 Gepost op: 11 juli 2005, 10:25:23
MIV,

de ambulance zal deze week overhandigd worden aan de ambulancepost in papendrecht.
hij zal daar helemaal ingericht worden dus het duurt nog wel ffies voordat hij gaat rijden
ik ga woendsdag naar de post en dan komen er foto's op www.freewebs.com/ambulance996zhz

groetjes
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

firefreak

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 11 juli 2005, 13:04:56
MOOI !!  :P

Karim

• Gast
Reactie #133 Gepost op: 11 juli 2005, 17:57:10
Van http://www.ambulancefotografiefriesland.tk/

Bij UMCG, en dan post Leeuwarden : "Eerste T5 ambulance in Nederland"

Van http://www.adzhz.nl/

"Vanaf  heden (11/07  2005) heeft de ADZHZ, als eerste ambulancedienst in Nederland, de Volkswagen T5 - ambulance in gebruik genomen"

::)

Bart S

• Gast
Reactie #134 Gepost op: 11 juli 2005, 18:24:46
@Karim:

ze claimen inderdaad allebei hetzelfde, maar er is wel verschil tussen de auto's. In Friesland rijdt een "gewone" opbouw, en in ZHZ staat nu een containeropbouw.

@iedereen:
is dit nou die Project Ambulance Nieuwe Stijl? Want ik hoorde nu weer een VW LT type vallen bij ons...  ???

Groetjes,

Bart

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #135 Gepost op: 11 juli 2005, 18:49:09
Hier de foto's van de VW met containeropbouw:

http://www.adzhz.nl/frm_nieuws.asp

Karim

• Gast
Reactie #136 Gepost op: 11 juli 2005, 19:25:36
@Karim:

ze claimen inderdaad allebei hetzelfde, maar er is wel verschil tussen de auto's. In Friesland rijdt een "gewone" opbouw, en in ZHZ staat nu een containeropbouw.

@iedereen:
is dit nou die Project Ambulance Nieuwe Stijl? Want ik hoorde nu weer een VW LT type vallen bij ons...  ???

Groetjes,

Bart

Ja 'k had de foto's van beide wagens al gezien.
Maar ookal is de opbouw wat anders, 't is toch beide 'n VW T5, en beide diensten roepen dat zij de eerste zijn met 'n T5.

Verder is die LT wel 'n mooie wagen, in Belgie rij ik d'r ook wel 's in, en 't doet echt niet onder voor 'n sprinter.

Ik zou in Nederland niet zo 1,2,3 een dienst kunnen noemen die met LT's rijdt (iemands anders wel misschien?) maar 'k heb wel ergens 'n foto :

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #137 Gepost op: 11 juli 2005, 19:39:54
een LT met containeropbouw !? zijn die er al?

vind die t5 met container niet echt mooi, zou met sprinter mooier zijn, en die achterkant vind ik niet echt mooi
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Niels.

• Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
Reactie #138 Gepost op: 11 juli 2005, 21:19:43
een LT met containeropbouw !? zijn die er al?

vind die t5 met container niet echt mooi, zou met sprinter mooier zijn, en die achterkant vind ik niet echt mooi
Ja die zijn er al

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #139 Gepost op: 11 juli 2005, 21:49:45
Ik zou in Nederland niet zo 1,2,3 een dienst kunnen noemen die met LT's rijdt (iemands anders wel misschien?) maar 'k heb wel ergens 'n foto :

Sevice Médical volgens mij, dat dat zal wel niet Nederlands zijn gezien de naam...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s