Volkswagen T5 voor Drenthe

Auteur Topic: Volkswagen T5 voor Drenthe  (gelezen 17891 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

miep

• Gast
Reactie #190 Gepost op: 8 oktober 2005, 00:03:57
vza, ik heb een mailtje gekregen van een werknemer van vza en zei dat ze deze ambu's zouden krijgen.

meerdere foto's zullen snel volgen denk ik.
Ben benieuwd naar betere foto's en vooral foto's van binnen! vond dat demo model maar kaal afgewerkt van binnen ,en weinig opberg ruimte, het demo model had ook geen automaat, maar ik neem aan deze toch wel?

112fryslan

• Forum gebruiker
Reactie #191 Gepost op: 8 oktober 2005, 07:13:03

Robin Hundman

• Gast
Reactie #192 Gepost op: 8 oktober 2005, 13:05:40
De VZA gaat idd VW5 rijden en waarschijnlijk ook nog Fords. Dit omdat de Diesel auto's van De Vries pas weer over 2 jaar te leveren zijn. Ze krijgen er nog wel een paar nieuwe Chevrolet GMT610 Gas/Benzine bij. Dit omdat ze bij de VZA nog zo'n pomp ervoor hebben staan en bij de GGD niet. Ik hoop ook over 2 jaar zodra ze de Cheev weer kunnen leveren het weer in de hele mooie striping van Amsterdam wordt voorzien. Ik kan het me nauwelijks voorstellen zo'n lelijke gele Volkwagens kanarie met spoed door Amsterdam  :'( :-X ;D.

mark.

• Gast
Reactie #193 Gepost op: 8 oktober 2005, 14:31:09
De VZA gaat idd VW5 rijden en waarschijnlijk ook nog Fords. Dit omdat de Diesel auto's van De Vries pas weer over 2 jaar te leveren zijn. Ze krijgen er nog wel een paar nieuwe Chevrolet GMT610 Gas/Benzine bij. Dit omdat ze bij de VZA nog zo'n pomp ervoor hebben staan en bij de GGD niet. Ik hoop ook over 2 jaar zodra ze de Cheev weer kunnen leveren het weer in de hele mooie striping van Amsterdam wordt voorzien. Ik kan het me nauwelijks voorstellen zo'n lelijke gele Volkwagens kanarie met spoed door Amsterdam  :'( :-X ;D.

komt die ford wel in de vza striping, dat zal er appart uitzien.  Ik vind de ford beter bij de vza passen dan de vw t5

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #194 Gepost op: 8 oktober 2005, 14:34:06
vza gaat meedoen in dat pans gebeuren dus niet deze ambu

Robin Hundman

• Gast
Reactie #195 Gepost op: 8 oktober 2005, 14:36:26
vza gaat meedoen in dat pans gebeuren dus niet deze ambu

Inderdaad er was heel veel onduidelijkheid over welke wagens ze gaan kiezen. Ik zie het wel...

Arnoud

• Gast
Reactie #196 Gepost op: 8 oktober 2005, 14:38:21
Ik neem toch wel aan dat er een "autocommisie"of iets in die geest is binnen jullie organistatie ??

En die schijnt dan inderdaad te hebben gekozen voor de T5 van Visser.....Dan is Amsterdam de eerste niet bij de 3 noordlijke regio behorende diensten die in van een Chevy naar een T5 gaat !!

Ook daarin blijft Amsterdam en dus de VZA weer uniek !!

mark.

• Gast
Reactie #197 Gepost op: 8 oktober 2005, 14:45:55
wat een puinhoop bij de vza zeg

eerst rijden ze jaren chevy en nu krijgen ze 2 vw's t5.

en misschien komt er ook nog een ford of een pans bij, zijn ze misschien toch niet zo tevreden over de chevy op gas. Ik denk dat als de chevy in 2006 weer met een diesel motor te leveren is dat ze die dan gewoon weer bestellen.

en voor nu tussendoor bestellen ze een paar andere type ambulances op diesel.

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #198 Gepost op: 8 oktober 2005, 14:48:29
Zoals ik al zei, voor demonstratie (lezen  ;)) en kijk ook even op de onderste foto die ik had geplaatst, dan zie je het al snel  ;)
Ik ben geen analfabeet en ben ook niet extreem dom, ookal ben ik blond...
Ik kan me er wat bij voorstellen dat het voertuig uiteindelijk genoeg gepromoot is en dan wordt doorverkocht aan een post, om gewoon dienst te gaan draaien. Er zit uiteindelijk toch genoeg medisch apparatuur in, en je hebt niets aan een wagen die 10 jaar rond rijdt voor demo...

miep

• Gast
Reactie #199 Gepost op: 8 oktober 2005, 16:51:53
http://www.visser-carrosserie.nl/NL/ambulances/vwt5.html

Voor wat fotos van de binnekant.

Ja dat zijn dus de foto's van het demo model ,en deze is dus wel erg kaal afgewerkt van binnen (bijvoorbeeld die wielkast is zichtbaar, is duidelijk te zien dat deze auto door een buitenlandse firma word gebouwd  het is ook nog eens een KTW  dus een b-vervoer auto)
Verder zit er erg weinig opberg ruimte in, bekijk deze auto eens en dan eens een sprinter of chevy van binnen, nou sorry dat ik het zeg maar je gaat er toch echt op achteruit hoor.