0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Hallo allemaal,Ik heb afgelopen maandag me huisbezoek gehad, heb daar best een goed gevoel aan overgehouden en hij liet ook wel blijken dat het wel snor zat. Ik begin ook week 5 op PA Apeldoorn. Voor korps midden nederland. Erg veel zin in!
Hallo allemaal,Nog 3 weekjes en dan gaat het echt beginnen! (opleiding hoofdagent Apeldoorn) Erg veel zin in! Is er al iemand die al meer info heeft voor wat betreft de kleding enz?
Introductie? Ik start week 5 in drachten en weet niks over een introductie. Mijn eerste dag zou gewoon 26 jan zijn. Iemand die in drachten start en wel meer weet over een introductie?
Hoi Simone1993, no stress.. ik heb ook nog niets gehoord over een introductie, laat staan een aanstellingsbesluit. Komt deze week wel denk ik. Heb wel mn salarisvoorstel gehad
Ah gelukkig! Vind het allemaal nog erg vaag kreeg uitnodiging voor eerste dag en daar stond ook ik dat ik al inloggegevens had gehad voor e-campus, maar die heb ik ook nog niet gehad. Maarja we wachten rustig af. Ik heb er iig heel veel zin in!