Agenten gewond bij vechtpartij vierdaagsefeest

Auteur Topic: Agenten gewond bij vechtpartij vierdaagsefeest  (gelezen 2726 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2005, 10:44:51
ik ga er zeer waarschijnlijk volgend jaar ook heen, maar ik hoop niet dat er dan ook van die eikels tussen zitten die het helemaal verpesten voor de rest :-\


Nick

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2005, 11:06:28
Via Geenstijl.nl is het filmpje weer te vinden.

http://194.30.160.65/zomerfeestrellen.wmv


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2005, 12:11:52
ik vind dat die agenten nog aardig rustig waren. Ik had dat stelletje sneue typjes iets harder aangepakt.


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #13 Gepost op: 25 juli 2005, 15:07:41
Op het bovenstaande filpje zie ik toch veel opgeschoten jeugdige baseball petjes en capuchons. Hééél jammer dat de charges van de beredenen er niet op staan  ;D.

Het wordt wel steeds erger met dat geweld tegen de politie. Dat gaat sneller dan mij lief is.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #14 Gepost op: 25 juli 2005, 19:02:13
Het zeer infantiele commentaar van de redactie van de weblog Volkomen K*t.com bij deze beelden:

Schade? Iets van 12 gewonde politiemensen die duidelijk het ouderwetse vechten verleerd zijn door het alleen maar bekeuren van te-hard-rijders
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #15 Gepost op: 25 juli 2005, 19:04:24
Het zeer infantiele commentaar van de redactie van de weblog Volkomen K*t.com bij deze beelden:

Schade? Iets van 12 gewonde politiemensen die duidelijk het ouderwetse vechten verleerd zijn door het alleen maar bekeuren van te-hard-rijders
Misschien is het handig dat soort opmerkingen lekker in het volkomenk*t.com weblog te laten staan.

Voegt hier weinig toe en zet bij sommige mensen snel aan tot stemmingsmakerij.  ;)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #16 Gepost op: 25 juli 2005, 20:35:47
Rellen, ik snap er nog steeds niets van.
OK, ik ben gek op sensatie, maar als mensen er ook maar lucht van krijgen dat er rellen zijn lijkt er een of ander oerinstinct boven te komen waardoor men ineens wil gaan vechten.
Dat zie ik op school, als bekend ik dat er een vechtpartij komt wordt iedereen zo gek als een deur en ik heb dit ook gezien in m'n woonplaats. De ajaxsupporters zaten op het spoor, weinig van te merken, maar er waren een stel gekken (geen supporters maar mensen uit Nieuwerkerk en omstreken) die ff de buurt onveilig gingen maken.
Krankzinnig.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Nick

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 25 juli 2005, 22:24:05
Het respect voor de politie is gewoon ver te zoeken.

Toen ik nog een klein ventje was en ik zag de wijkagent aankomen deed ik het al dun in de broek terwijl ik niet eens wat had gedaan ;)

Na ruim 25 jaar weet ik de naam van die agent nog, wijkagent Helder.