E-mail doorplaatsting week 33 verkorte opleiding Politiekundige

Auteur Topic: E-mail doorplaatsting week 33 verkorte opleiding Politiekundige  (gelezen 2516 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lieke

• Aspirant Politiekundige
  • Forum gebruiker
Hoi  ;D

Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn geweest die een paar weken geleden een e-mail hebben gehad dat ze doorgeplaatst zijn naar week 33 (ipv week 5) om te starten met de verkorte opleiding Politiekundige?  ::)

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 8 december 2014, 19:47:54
Vooralsnog start ik gewoon week vijf! Niks over gehoord. Bovendien is de kennismaking met de klas en begeleiders al ingepland. Wel weer lang wachten voor jou, heb je nog een baan (of iets anders te doen) in de tussentijd?

JensR

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #2 Gepost op: 8 december 2014, 20:54:58
Ik heb net mijn baan opgezegd dus mag hopen dat het gewoon week 5 blijft. Maar van een kennismaking heb ik nog niets gehoord. Ik ga voor regio oost misschien dat het daar nog mee te maken heeft?

Lieke

• Aspirant Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 8 december 2014, 22:01:03
Nee het blijft voor jullie gewoon week 5, don't worry! Ik kreeg dat mailtje vanwege de teveel aantal geschikte kandidaten en de beperkte plaatsen binnen het korps. Ik ging en ga ook voor Oost. Was benieuwd of er nog andere zijn die hiervoor in aanmerking komen.. Zie al jullie vorderingen (gaaf!), maar hoor niets over dit alternatief  :-X Ik ben afgestudeerd en als bijbaan ben ik teamleider in de retail. Dus ik kan de tijd wel overbruggen, maar was natuurlijk graag meteen begonnen! 098uo