Politie sluit tweehonderd bureaus

Auteur Topic: Politie sluit tweehonderd bureaus  (gelezen 20643 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #60 Gepost op: 29 januari 2016, 14:53:39
N.a.v. artikel in het AD van hierboven heeft de Politiebond een enquete gemaakt op twitter.
Je hebt nog een paar uur om je stem te laten horen. Klik op https://twitter.com/Politiebond/status/692803803821772800 en je ziet het vanzelf.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #61 Gepost op: 11 februari 2016, 02:12:29
Nine Kooiman @NineKooiman
Minister geeft toe, na sluiting politiebureaus ook bezuinigingen op mobiliteit (politie auto's). Hoe bizar...
18:10  · 10 Feb 2016 · Twitter for iPhone

Ter info Nine Kooiman is van de SP en Tweede Kamerlid woordvoerder Jeugdzorg, Justitie & Veiligheid

Waarom verbaasd me dit nou helemaal niks met dit regeringszooitje.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #62 Gepost op: 11 februari 2016, 07:00:32
Een gevolg van de sluiting van de bureaus is dat er meer reisbewegingen zijn. Er zijn meer dienstautos nodig.
Daar gaat de minister nog wel achter komen.

oma

• Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 11 februari 2016, 07:13:37
Citaat van: CopVR3 link=msg=1405653 date=1455170432
Een gevolg van de sluiting van de bureaus is dat er meer reisbewegingen zijn. Er zijn meer dienstautos nodig.
Daar gaat de minister nog wel achter komen.

Hoezo zijn er meer dienstauto's nodig? Je kan toch ook per bakfiets de reisbewegingen maken met je politievriendjes?

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #64 Gepost op: 11 februari 2016, 09:11:37
Citaat van: oma link=msg=1405655 date=1455171217
Hoezo zijn er meer dienstauto's nodig? Je kan toch ook per bakfiets de reisbewegingen maken met je politievriendjes?

Zeg dan gewoon niks.

oma

• Senior gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 11 februari 2016, 09:17:25
Citaat van: Matth link=msg=1405682 date=1455178297
Zeg dan gewoon niks.

Ik had het ook tegen jou kunnen zeggen omdat de minister van Justitie gisteren nogmaals heeft duidelijk gemaakt dat er nog steeds te veel politievoertuigen zijn. Hij zuigt dat niet uit zijn duim maar laat zich adviseren door de korpsleiding nationale politie, zijn ambtenaren en de boekhouders.

Iemand schiet zelf een losse flodder af door te beweren dat er door sluiting ineens meer diensvoertuigen nodig zijn. Ik vroeg je waarom je meer auto's nodig zou hebben als je politiebureau's gaat sluiten.

Welke extra reisbewegingen ontstaan er als je een politiebureau sluit?

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #66 Gepost op: 11 februari 2016, 09:21:06
Bakfiets, politievriendjes......????

Praat is wat respectvoller en wat minder ofdat je de koning en de wijze heer van alles bent.
Volgens mij kan je een vraag op verschillende manieren stellen, helaas zoek je vaak de verkeerde weg.  (Lees: irriterende weg)

oma

• Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 11 februari 2016, 09:22:44
Citaat van: Matth link=msg=1405687 date=1455178866
Bakfiets, politievriendjes......????

Praat is wat respectvoller en wat minder ofdat je de koning en de wijze heer van alles bent.
Volgens mij kan je een vraag op verschillende manieren stellen, helaas zoek je vaak de verkeerde weg.  (Lees: irriterende weg)

Dan zijn het toch niet je vriendjes en heb je toch lekker een rothekel aan je eigen collega's. Oma is later terug, tijd om even koffie te drinken met met mijn ambulancevriendjes.

oma

• Senior gebruiker
Reactie #68 Gepost op: 11 februari 2016, 09:30:00
Citaat van: Matth link=msg=1405687 date=1455178866

Bepaal jij hier wat de goede manier is om een vraag te formuleren op dit forum?

Buiten op straat als hoofdagent moet je maar bepalen wat volgens jou de irriterende weg is, hier op forum mag je je persoonlijke mening over andere leden voor je houden.

Ik mag hier niet schrijven wat ik denk over andere forumleden. Ik wil dan ook niet lezen wat andere forumleden over mij denken.

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #69 Gepost op: 11 februari 2016, 11:24:17
Het lijkt mij iets zinvoller om te discussiėren over te weinig of te veel politievoertuigen en het nut,de noodzaak om meer gebruik te maken van de voertuigen.

Overigens Politie op de autosnelweg is een uitstervend ras, je komt ze niet of nauwelijks tegen.
Gelukkig zaten die agenten in Amsterdam wel in een auto, als de omstanders niet te water waren gegaan om die vrouw en het kind te redden waren die agenten
met de auto  mogelijk nog op tijd geweest om te water te gaan.