GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014  (gelezen 99385 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Is LFO, brwbus achter lfo is van ZOB en LFO


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat van: bart007 link=msg=1315361 date=1418915779
Gemeente Roermond @roermondnieuws  ·  10 minuten geleden
RT @NS_online: Update #Rm: De schoonmaak werkzaamheden na de brand in Roermond duren tot ongeveer 17.00 uur. http://bit.ly/NSinfo
Retweet van gemeente over mogelijke "hervatting" treinverkeer ?
Ik verwacht eigenlijk eerst de mededeling dat een gedeelte van het gebied schoongemaakt is en na controle goed bevonden.
Citaat
Artikel2
Een ieder zich verwijderd te houden van het op de bij deze verordening behorende kaart aangemerkte
gebied tot een nader door de burgemeester bekend te maken tijdstip
, behoudens de bewoners van de
in het gebied gelegen woningen en de gebruikers van de in het gebied gelegen gebouwen;
bron: http://www.roermond.nl/organisatie/brandroermond/20141217_0615_noodverordening_brand_steel.pdf

De persconferentie begint om 17.30 uur, ik ben benieuwd...   Wie weet er meer van?

P.S. Ik merk nu dat als ik lees: de gebruikers van het station (in het gebied gelegen gebouw) er misschien niets wezenlijk veranderd ??
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Veiligheidsregio LN @vr_ln
Het treinstation wordt om 19.00 uur weer opengesteld. Vanaf dat tijdstip stoppen en vertrekken er weer treinen vanaf station #Roermond.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: bart007 link=msg=1315380 date=1418917956
Retweet van gemeente over mogelijke "hervatting" treinverkeer ?
Ik verwacht eigenlijk eerst de mededeling dat een gedeelte van het gebied schoongemaakt is en na controle goed bevonden.bron: http://www.roermond.nl/organisatie/brandroermond/20141217_0615_noodverordening_brand_steel.pdf

De persconferentie begint om 17.30 uur, ik ben benieuwd...   Wie weet er meer van?

P.S. Ik merk nu dat als ik lees: de gebruikers van het station (in het gebied gelegen gebouw) er misschien niets wezenlijk veranderd ??

Hoe bedoel je niets is wezelijk veranderd? En ik wacht als omwonende ook persconferentie af....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Veiligheidsregio LN]
Het treinstation wordt om 19.00 uur weer opengesteld. Vanaf dat tijdstip stoppen en vertrekken er weer treinen vanaf station #Roermond.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat van: Bernt link=msg=1315382 date=1418918249
Veiligheidsregio LN @vr_ln
Het treinstation wordt om 19.00 uur weer opengesteld. Vanaf dat tijdstip stoppen en vertrekken er weer treinen vanaf station #Roermond.
Daarmee ook weer duidelijk  O0
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Is het gehele gebied alweer schoon dan?  ???


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1315383 date=1418918280
Hoe bedoel je niets is wezelijk veranderd? En ik wacht als omwonende ook persconferentie af....
Ik dacht bij mijn eerste interpretatie dat er iets in het kaartje zou veranderen, er een gebied werd vrijgegeven. Maar ik twijfel(de) of ik het goed heb. Vandaar mijn WWEMV?
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat van: Peter71 link=msg=1315387 date=1418918437
Is het gehele gebied alweer schoon dan?  ???
Weet ik ook niet, maar de berichtgeving komt uit de goede hoek   :)
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Peter71 link=msg=1315387 date=1418918437
Is het gehele gebied alweer schoon dan?  ???

Blijkbaar, ze zijn wel bezig geweest rondom het station en ook in de binnenstad.

Ik vind wel dat wij als omwonende slecht worden geïnformeerd. Wij moeten het ook maar op Twitter, site of L1 lezen over updates/veranderingen.

Vanochtend de infolijn gebeld: onbekende stukjes as-achtig in de tuin gevonden. Bevestiging via email gekregen dat men binnen 3 werkdagen bij ons aan zou komen om te bekijken wat het is.....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel