GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014  (gelezen 99246 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: Thor link=msg=1316645 date=1419356352
Als het allemaal wat langer gaat duren lijkt een laag zand/aarde er overheen wat effectiever.
Zou niet handig zijn aangezien je datzelfde zand als vervuild mag gaan afvoeren. ::)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Onderzoek afronden en de boel opruimen. Dat is de beste remedie.


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Vanavond te zien in Opsporing Verzocht


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Diamondback link=msg=1316665 date=1419360456
Onderzoek afronden en de boel opruimen. Dat is de beste remedie.

Onderzoek? Die 2 hooguit 3 uurtjes wat ze er hebben rondgelopen? De containers en alles neerzetten/ophalen duurde bijna langer dan het onderzoek op de plaats zelf......
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1316671 date=1419361696
Onderzoek? Die 2 hooguit 3 uurtjes wat ze er hebben rondgelopen? De containers en alles neerzetten/ophalen duurde bijna langer dan het onderzoek op de plaats zelf......

Oorzaak en veel andere dingen kan je nu toch al niet meer vinden. Alleen is het de verzekeraar die graag wil horen dat het buiten de verzekeringsvoorwaarden zal vallen, schakelt dan vaak een onderzoeksbureau in.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Fletwed link=msg=1316672 date=1419361920
Oorzaak en veel andere dingen kan je nu toch al niet meer vinden. Alleen is het de verzekeraar die graag wil horen dat het buiten de verzekeringsvoorwaarden zal vallen, schakelt dan vaak een onderzoeksbureau in.

Ohnee, oorzaak vind je inderdaad nooit meer. En alleen Politie/LFTO is ter plaatse geweest. (wist trouwens niet dat Boels containers had van de Politie: bovenrand oranje met "Boels" "verhuurt bijna alles" erop en op de kopse kanten striping)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Peter71 link=msg=1316654 date=1419357824
Zou niet handig zijn aangezien je datzelfde zand als vervuild mag gaan afvoeren. ::)

Het verontreinigde water dat niet rechtstreeks in het oppervlaktewater of de riolering komt zakt ter plekke de bodem in.
Afhankelijk van de grondsoort en de hoeveelheid water die erop is gebracht zal er vervolgens tot een bepaalde diepte moeten worden gesaneerd.


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1316673 date=1419362103
Ohnee, oorzaak vind je inderdaad nooit meer. En alleen Politie/LFTO is ter plaatse geweest. (wist trouwens niet dat Boels containers had van de Politie: bovenrand oranje met "Boels" "verhuurt bijna alles" erop en op de kopse kanten striping)

Wat voor soort containers?


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Fletwed link=msg=1316677 date=1419363223
Wat voor soort containers?

Dit soort:


Maar dan was de oranje rand iets breder en stond er dus in "Boels" "verhuurt bijna alles". Grote logo op zijkant heb ik niet gezien en op kopse kanten striping zoals op de afbeelding hieronder:

Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Net even foto's gemaakt vanuit de zolder:







Wat me opvalt is dat niet het hele gebied nat wordt gehouden, en dat het water gewoon het riool inloopt....

Pomp wat bij scouting staat:
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel