GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014  (gelezen 100281 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

daviddunnaway

• Camjo AVLimburg.nl
  • Forum gebruiker
Citaat van: Ultra link=msg=1314903 date=1418786091
We gaan het zien. Ik heb begrepen dat er om 06:00 uur gestart zal worden met opruimwerkzaamheden. Ga tegen die tijd even kijken of we erdoor komen en de situatie bekijken.

Ja ik ben dan ook even kijken wat de situatie is aldaar. Als ze straks de stad niet in of uit kunnen heeft dat grote gevolgen voor bedrijven. Heel handig dat ze van die singels 1-richtings verkeer hebben gemaakt. De toeweg naar de binnenstad vanuit de N280 is afgesloten. Via N271/Roermond zuid of Koninginnelaan N271 is de enige mogelijkheid om eventueel in de stad te kunnen komen.

Citaat van: Ultra link=msg=1314903 date=1418786091

Ik weet ook niet wat er nu precies is afgezet. Ik ben rond een uur of 23:00 uur weer vertrokken en toen was de Burgemeester Geuljanslaan nog gewoon geopend. Weet niet of hij nog wat gezien hebt?
Momenteel is de Minderbroedersingel, Roersingel & Bisschop Lindanussingel afgesloten vanwege asbest voor zover ik weet.
Twitter: @daviddunnaway

Mini V

• Junior gebruiker
  • **
Een collega van mij moet zometeen na de nachtdienst in Roermond naar huis. Maar het is allemaal een beetje onduidelijk wat wel of niet afgezet is.. Is hier is al meer duidelijkheid over, of is er al een info nummer o.i.d. opgezet? Hij woont op het verlengde van de N271.

EDIT:
Zie je post nu David, hij woont op het einde van de minderbroedersingel. Kan dr vanuit gaan dat hij zijn woning niet inkomt?
Brandweerpost Panningen, VRLN.

Ultra

• Journalist
  • Forum gebruiker
Ik kom van de andere kant (N276) en die zou ook al gedeeltelijk zijn afgesloten, dus dan zal het al verkeer vanaf deze kanten ook al moeten omrijden. Ik heb vandaag de opening van de Singel in de agenda staan, maar ik ga er vanuit dat deze niet doorgaat.

Ik verwacht vandaag genoeg landelijke cameraploegen hier in Roermond.

Ultra

• Journalist
  • Forum gebruiker
Citaat van: Mini V link=msg=1314905 date=1418786615
Een collega van mij moet zometeen na de nachtdienst in Roermond naar huis. Maar het is allemaal een beetje onduidelijk wat wel of niet afgezet is.. Is hier is al meer duidelijkheid over, of is er al een info nummer o.i.d. opgezet? Hij woont op het verlengde van de N271.

Nee, voor ons is het ook nog compleet onduidelijk wat er precies is afgezet en voor hoelang. Ik denk dat je collega vanzelf wel merkt waar hij wel of niet doorkan. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze Roermond vandaag hermetisch gaan afsluiten.

Er wordt ook gesproken over een afgezet station en Singelring. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit straks tijdens de spits nog steeds van kracht is.

daviddunnaway

• Camjo AVLimburg.nl
  • Forum gebruiker
Citaat van: Mini V link=msg=1314905 date=1418786615

EDIT:
Zie je post nu David, hij woont op het einde van de minderbroedersingel. Kan dr vanuit gaan dat hij zijn woning niet inkomt?

Kans zit er dik in. Hij kan het proberen te vragen aan de agenten aan de afzetting wat hij kan doen. Zover ik weet mag niemand het gebied in, onder welke omstandigheden dan ook.

daviddunnaway

• Camjo AVLimburg.nl
  • Forum gebruiker
Citaat van: Ultra link=msg=1314906 date=1418786669
Ik kom van de andere kant (N276) en die zou ook al gedeeltelijk zijn afgesloten, dus dan zal het al verkeer vanaf deze kanten ook al moeten omrijden. Ik heb vandaag de opening van de Singel in de agenda staan, maar ik ga er vanuit dat deze niet doorgaat.

Ik verwacht vandaag genoeg landelijke cameraploegen hier in Roermond.

Reken daar maar op dat die 'feestelijke opening' uitgesteld gaat worden. Het verbaast mij ook niks als ze het gewoon door laten gaan tussen alle ellende door.

Zullen inderdaad wat cameraploegen straks in de stad en bij de haven zijn. Ik ben der 1 van de zwerm die rond zal huppelen zover dat kan en mag  :-\

Ultra

• Journalist
  • Forum gebruiker
Ik denk dat er niet meer voor jullie inzit dan een interviewtje met woordvoerder voor de camera op een afstandje. Als het daadwerkelijk stikt van de asbest daar lijkt het logisch dat de pers daar ook niet kan rondlopen. Je zou dat eigenlijk ook niet moeten willen in verband met de veiligheid cq. gezondheid.

Mini V

• Junior gebruiker
  • **
Citaat van: daviddunnaway link=msg=1314908 date=1418786910
Kans zit er dik in. Hij kan het proberen te vragen aan de agenten aan de afzetting wat hij kan doen. Zover ik weet mag niemand het gebied in, onder welke omstandigheden dan ook.
Hij is zojuist vertrokken vanuit Venlo. Laat me even weten hoe en wat zodra hij terplekke is.
Brandweerpost Panningen, VRLN.

daviddunnaway

• Camjo AVLimburg.nl
  • Forum gebruiker
Citaat van: Ultra link=msg=1314910 date=1418787221
Ik denk dat er niet meer voor jullie inzit dan een interviewtje met woordvoerder voor de camera op een afstandje. Als het daadwerkelijk stikt van de asbest daar lijkt het logisch dat de pers daar ook niet kan rondlopen. Je zou dat eigenlijk ook niet moeten willen in verband met de veiligheid cq. gezondheid.

Daar hebben wij lange telelenzen voor, ook vrijgemaakte gebieden mogen betreden worden. Kans dat er goed zicht is op de schoonmaak actie.

Ultra

• Journalist
  • Forum gebruiker
http://www.1limburg.nl/binnenstad-roermond-afgesloten-vanwege-asbestbrand

David, je kunt me trouwens ook je 06 nummer in een PM sturen. Kunnen we straks elkaar ff op de hoogte houden van wat bereikbaar is en wat niet.