Hoop vragen die ik allemaal zal beantwoorden.
De lichtbalk die er nu opzit is een Whelen Liberty. En deze balk is in Engeland opgebouwd. Zoals jullie weten rijden ze in Engeland rechts, dus heeft men de leds op de "verkeerde" plek gemonteerd. Ik ga dat nog veranderen. De originele balk die eraf kwam was een Code 3 2100. Daar zat een rood/blauwe kap op, ik wilde graag transparant om niet steeds langs de kant te hoeven staan i.v.m. wetgeving. De Code 3 ga ik verkopen. Clear kappen zijn er ook voor deze Code 3 maar ik had mijn zinnen gezet op de Whelen Liberty. Deze heeft nl. veel mooiere verlichting patronen.
De pushbar/bullbar heb ik moeten demonteren i.v.m. de keuring voor het kenteken. De lak van deze pushbar was ook niet zo best meer. Die heb ik naar een poedercoatings bedrijf gebracht. Volgende week isie weer als nieuw en ga ik hem weer monteren.
De Pocono stickers aan de onderkant van de deuren komen er ook weer op. Deze waren al gemaakt maar het was het verkeerde lettertype, anders hadden ze er al opgezeten. Trouwens de laatste foto's die je ziet zijn genomen op het Kinderbeestfeest 2015. De Dodge is met alles erop en aan naar Nederland geïmporteerd. De Pocono PD heeft alles laten zitten op een paar kleine accessoires na zoals een radar installatie en wat schakelaars.