Voertuigen in Line-Up opstelling

Auteur Topic: Voertuigen in Line-Up opstelling  (gelezen 301191 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #560 Gepost op: 24 oktober 2006, 20:42:20
Daar ben ik niet zo zeker van.... :|


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #561 Gepost op: 24 oktober 2006, 20:47:42
Aan de hand van de kentekens kun je er wel achter komen.

Maar mocht het zo zijn is het wel bijzonder.  ;) :)


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #562 Gepost op: 24 oktober 2006, 20:56:44
Line-upje van de chevy's uit Rijnmond

Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #563 Gepost op: 24 oktober 2006, 21:27:27
Aan de hand van de kentekens kun je er wel achter komen.

Maar mocht het zo zijn is het wel bijzonder.  ;) :)

Dat is toch niet helemaal waar. Het leuke van de DHV is, dat het een regionaal voertuigenplan is om het zo maar te noemen. Nu kan de 09.02 kenteken A hebben, terwijl over een uur de 01.02 kenteken A heeft en de 09.02 kenteken Z. De voertuigen zijn identiek en dus onderling gemakkelijk verwisselbaar. Er zitten geen roepnummer aan auto's gebonden. Bij het aanmelden van de auto, wordt het roepnummer aan de het nummer van de statusbox (het zgn. sleutelnummer) gekoppeld, dat kan in principe elke keer een andere statusbox (dus ook een andere auto) zijn.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #564 Gepost op: 24 oktober 2006, 21:34:48
Dat is toch niet helemaal waar. Het leuke van de DHV is, dat het een regionaal voertuigenplan is om het zo maar te noemen. Nu kan de 09.02 kenteken A hebben, terwijl over een uur de 01.02 kenteken A heeft en de 09.02 kenteken Z. De voertuigen zijn identiek en dus onderling gemakkelijk verwisselbaar. Er zitten geen roepnummer aan auto's gebonden. Bij het aanmelden van de auto, wordt het roepnummer aan de het nummer van de statusbox (het zgn. sleutelnummer) gekoppeld, dat kan in principe elke keer een andere statusbox (dus ook een andere auto) zijn.

Bedankt, weer wat wijzer !  :)

Maar dan heb ik nog een vraagje, achter de voertuigen staat zo'n soort "invalidebord'' op een paal met daarop; het kenteken van het voertuig en daaronder het roepnummer dus bv; 50 RD BL  09.05.  afgaande op jouw verhaal, wat naar mijn inziens klopt, wat is dan het nut van deze borden ?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #565 Gepost op: 24 oktober 2006, 21:35:52
Bij het aanmelden van de auto, wordt het roepnummer aan de het nummer van de statusbox (het zgn. sleutelnummer) gekoppeld, dat kan in principe elke keer een andere statusbox (dus ook een andere auto) zijn.

Dat klopte tot voor kort; tegenwoordig gaat het op kenteken i.v.m. C2000-mobilofoons die geen sleutelnummer meer hebben (sleutelnummer was gekoppeld aan de statusbox). ;)
greetz,  Enrique


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #566 Gepost op: 24 oktober 2006, 21:38:08
achter de voertuigen staat zo'n soort "invalidebord'' op een paal met daarop; het kenteken van het voertuig en daaronder het roepnummer dus bv; 50 RD BL  09.05.  afgaande op jouw verhaal, wat naar mijn inziens klopt, wat is dan het nut van deze borden ?

Als het goed is staat er alleen maar het roepnummer op. Op andere borden staan weer kentekens, maar dat betreft dan de wagen van de chef van dienst o.i.d. Voor de DHV heeft het echt geen zin om kentekens te vermelden.
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #567 Gepost op: 24 oktober 2006, 21:48:57
Bedankt voor de verduidelijkingen Enrique ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #568 Gepost op: 28 oktober 2006, 17:40:02
Ambulance beurs

Nurse powerrrrr


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #569 Gepost op: 31 oktober 2006, 17:32:09
Laat ik eens een speciale foto plaatsen van de Ongevalsbestrijding gevaarlijke stoffen eenheid van de regio Haaglanden. Deze eenheid bestaat uit 3x GSE, 3X HA+bak en de AGS.

Gr. Ricardo
www.regio15.nl



HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen