Voertuigen in Line-Up opstelling

Auteur Topic: Voertuigen in Line-Up opstelling  (gelezen 301266 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #480 Gepost op: 15 juli 2006, 19:55:42
Aan de tekst op de motorkap te zien niet :D ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #481 Gepost op: 15 juli 2006, 22:33:25
Even geheel off-topic, maar toen ik in Istanbul was, merkte ik dat het verkeer daar altijd een gekkenhuis is. HV-voertuigen met OGS kwamen amper door het drukke verkeer heen (waar overigens iedereen standaard aan het toeteren is, met 0 resultaat...). Ambulances die met spoed ergens heen moesten, die deden daarom het volgende:

1) rode lampen aanzetten;
2) sirene aanzetten;
3) als een idioot door het verkeer heen rijden;
4) tijdens het scheuren via de speaker-installatie op het dak allemaal Turkse scheldwoorden naar de andere verkeersdeelnemers roepen, en dat het liefst de hele rit lang  :D. Geweldig! Ik kon het niet allemaal verstaan, maar ik verstond toch enkele niet zo nette woorden.....

Voorbeeld: "Hee stelletje ****** doorrijden! Ik moet erdoor! *****!!! ******* dat jullie zijn!!!! Ga opzij ****!!!!!" Misschien iets voor op de Nederlandse ambulances? ::)
greetz,  Enrique


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #482 Gepost op: 15 juli 2006, 23:19:14
denk het niet dan keert iedereen zich tegen de hulpdiensten en gaan ze dus volgende keer ook niet meer aan de kant.
En je weet dat je zoiets in bijv. A'dam beter niet kan zeggen om erger te voorkomen.

Gr. Vincent


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #483 Gepost op: 16 juli 2006, 00:08:14
Nurse powerrrrr


Karim

  • Gast
Reactie #484 Gepost op: 16 juli 2006, 02:42:03
Even geheel off-topic, maar toen ik in Istanbul was, merkte ik dat het verkeer daar altijd een gekkenhuis is. HV-voertuigen met OGS kwamen amper door het drukke verkeer heen (waar overigens iedereen standaard aan het toeteren is, met 0 resultaat...). Ambulances die met spoed ergens heen moesten, die deden daarom het volgende:

1) rode lampen aanzetten;
2) sirene aanzetten;
3) als een idioot door het verkeer heen rijden;
4) tijdens het scheuren via de speaker-installatie op het dak allemaal Turkse scheldwoorden naar de andere verkeersdeelnemers roepen, en dat het liefst de hele rit lang  :D. Geweldig! Ik kon het niet allemaal verstaan, maar ik verstond toch enkele niet zo nette woorden.....

Voorbeeld: "Hee stelletje ****** doorrijden! Ik moet erdoor! *****!!! ******* dat jullie zijn!!!! Ga opzij ****!!!!!" Misschien iets voor op de Nederlandse ambulances? ::)

In Egypte gaat het net zo.

Verkeersregels kennen ze daar niet/nauwelijks dus het verkeer is echt een enorme chaos, en het is voor de hulpdiensten inderdaad normaal om via de speaker iedereen opzij te praten/schelden.
Ik heb wel 's wat diensten meegedraaid in Cairo en Alex. en 'k moet zeggen dat ik soms ook dubbel gelegen had om wat er tegen het verkeer geroepen wordt  ;D

Een willekeurig kruispunt in Cairo :



En als 't echt vast komt de staan helpt de politie je er wel doorheen :



FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #485 Gepost op: 16 juli 2006, 09:24:17
Hierbij gelijk weer een mooie  line-up van de politie tijdens de vlootdagen



limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #486 Gepost op: 16 juli 2006, 09:29:22
mooie foto.


Arnoud

  • Gast
Reactie #487 Gepost op: 16 juli 2006, 18:49:42
Een plaatje uit Enschede



Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #488 Gepost op: 16 juli 2006, 20:03:54
Nice, waren ze er een keer allemaal ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Arnoud

  • Gast
Reactie #489 Gepost op: 16 juli 2006, 20:18:28
Nice, waren ze er een keer allemaal ;)

Nee hoor, er waren er 2 weg......