Wat zijn de kosten voor een EHBO curcus ?

Auteur Topic: Wat zijn de kosten voor een EHBO curcus ?  (gelezen 15764 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Gepost op: 28 juli 2005, 15:13:25
De koptekst zegt het eigenlijk al ? wat zijn de kosten om als burger een EHBO curcus te doen ??

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2005, 15:15:51
Ik las op een website 135 euro maar misschien kan het ergens goedkopen ? ???
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2005, 15:20:32
het is namelijk zo me baas wil het niet meer vergoeden , ik ben als postbesteller dagelijks buiten , en ik wil als er wat gebeurd adequaat hulp kunnen bieden , ik heb het al gevraagd aan me baas die zegt er zijn al genoeg BHV/EHBO'ers in pand , dus vandaar me vraag wat de kosten zijn !!!

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2005, 15:23:28
het is namelijk zo me baas wil het niet meer vergoeden , ik ben als postbesteller dagelijks buiten , en ik wil als er wat gebeurd adequaat hulp kunnen bieden , ik heb het al gevraagd aan me baas die zegt er zijn al genoeg BHV/EHBO'ers in pand , dus vandaar me vraag wat de kosten zijn !!!

Ik heb even op internet gekeken maar zie daar toch allemaal verschillende bedragen staan

kijk eens even op Google "kosten ehbo cursus"

weet het verder ook niet, heb de cursus (nog) niet gedaan, wil dit wel gaan doen in de toekomst
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2005, 15:27:26
Als mijn baas het niet meer zou willen betalen dan was het dus mooi pech.Maar dan zou ik er zelf ook geen energie in steken

Geertje

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2005, 18:08:56
Als mijn baas het niet meer zou willen betalen dan was het dus mooi pech.Maar dan zou ik er zelf ook geen energie in steken

Waarom niet? Je doet het toch niet alleen voor je baas, maar toch ook zeker voor jezelf en de eventuele mensen die je daarbij kunt helpen?

Remi

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 28 juli 2005, 18:34:14
Bron: www.ehbo.nl
Cursussen Eerste Hulp kunnen in vrijwel iedere plaats in Nederland worden gevolgd. Ze worden meestal verzorgd door vrijwilligersverenigingen. De  kosten voor een cursus verschillen van plaats tot plaats.
Informeer bij de vereniging.

Hier kunt u zoeken naar de EHBO-vereniging bij u in de buurt:
http://www.ehbo.nl/Lokaalframe.htm

Bron: http://www.ehbo-amsterdam.nl/
Het cursusgeld voor de opleiding bedraagt 200 euro waarin begrepen het Oranje Kruisboekje (laatste druk), verbandmiddelen en examenkosten.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2005, 19:54:56
Waarom niet? Je doet het toch niet alleen voor je baas, maar toch ook zeker voor jezelf en de eventuele mensen die je daarbij kunt helpen?
het punt is dat je baas er wel aan begonnen is,en nu moet je in ene weer een herhalingsles doen.En dan kun je het ineens zelf dokken,en er zijn nu eenmaal mensen die dat dus ff niet kunnen betalen ::)

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 28 juli 2005, 19:56:34
allen bedankt ik ga eens informeren !!!

firemanr

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 28 juli 2005, 21:18:30
Bij deze het slotje er weer afgehaalt..... ;)