We zullen het maar houden op bijzonder. Ik heb me er al meer over verbaast in die regio.
Niets is definitief. Het kan altijd weer teruggedraaid worden. Het is wel belangrijk dat er nu eindelijk eens wat gebeurd daar. Jarenlang rijdt Uddel hier al op. En vanaf Apeldoorn wordt steevast volgehouden dat zij hier als eerste zijn. Nu GLM mee mag rijden blijkt ineens dat Kootwijkerbroek toch vlak voor Uddel rijdt, en dat Garderen een autobrand kan afblussen voordat Uddel aan komt rijden.
Uiteindelijk hebben we recht op de snelste hulp. Daarom is het goed dat hier nu mee getest wordt. 2x TS voor een autobrand is misschien niet nodig. Maar wel een goeie graadmeter om uit te zoeken wie hier sneller kan zijn.
Ik mag hopen dat men snel genoeg beseft dat Uddel hier als 2de of 3de in het KVT thuis hoort en dat het echt diverse minuten scheelt om Garderen te sturen. De aanrijtijden zijn hier al buitengewoon lang. Laten we dan niet nog 4 of 5 minuten verspillen. Het gaat om een weggedeelte met jaarlijks veel incidenten waarvan vele redelijk maatgevend zijn.