Tja ik schijn niets goeds te kunnen zeggen en wordt alleen op mijn teksten en niet op de inhoud beoordeeld.
Ik heb meegelezen dat er geen AB in Zaanstad staat maar volgens mij zei jij toch echt
"Kun je Zaandam wel sturen, maar die kun je dan beter laten staan voor een eventuele andere brand". En op die inhoud reageer ik inhoudelijk.
Maar goed ik ga er verder maar niet op in. Ik probeer toch echt de-escalerend te schrijven.
Ander onderwerp, ik vind het wel een beetje raar dat een burgemeester nu "opeens" op een vuurwerk verbod gaat aandringen. Dat vind ik een beetje de put dempen als het kalf verdronken is en een beetje hypocriet. Inhoudelijk ben ik het wel met hem eens overigens. Meerdere scholen (zwaar) beschadigd, waarschijnlijk een kerk afgebrand door vuurwerk en een gedeelte van de binnenstad van Alkmaar.
Als je nu eens eindelijk de moeite gaat nemen om dit soort topics eens goed te lezen had je ook daar een antwoordt op gehad. Zaanstad schijnt helemaal geen ABH te hebben, kon ik op moment van het schrijven van mijn berichtje dus ook niet weten.