Naast de cijfers over de voertuigen, zit je natuurlijk ook met bezetting. Aangezien het nieuwjaarsdag was weet ik niet hoeveel TS'en je vol zult krijgen met ploegen buiten dienst (denk aan alcohol, verder van huis etc.)
En dus mag je dan denk ik concluderen dat rest dekking een nog groter probleem zal geven, zeker met het nieuwe dekkingsplan in het achterhoofd, het is denk ik een wissel werking je hebt niks aan een voertuig als je de mensen niet hebt maar andersom net zo ik heb ook niks aan een hoop brandweerlieden zonder spullen. Er zal met het nieuwe dekkingsplan dus ook nog wel een en ander geregeld moeten worden tav restdekking, hetzij met aanpassen van de eenheden in een peloton hetzij eerder / meer gaan schuiven met voertuigen tbv herbezetten. Alleen van beide situatie is er niks terug te vinden in de info van de VRNHN.
Ook heb ik hier alleen nog de nieuwe dekking van de TS-en in meegenomen, in de nieuwe dekkingsplannen verdwijnen er naast de verschillende ts-en op bijna alle posten de MSA/DA combi's. Alleen Enkhuizen behoud meen ik haar MSA voor de rest verdwijnen ze.