GRIP 2 Zeer grote brand (schokdemperproducent Koni) Korteweg - Oud-Beijerland 06-01-2015

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand (schokdemperproducent Koni) Korteweg - Oud-Beijerland 06-01-2015  (gelezen 22607 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: Sylvester link=msg=1320561 date=1420563293
Wie weet is het wel een forumlid die sinds november niet online is geweest.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?action=profile;u=9100

Martin op 't HV-forum, Fred op Twitter ;-)
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


sylvester1986

  • Gast
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1320563 date=1420563410
Martin op 't HV-forum, Fred op Twitter ;-)
Ik zag inderdaad Fred staan, maar ik heb geen verstand van Twitter en kon het '@fred' dan ook niet plaatsen  e050


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Citaat van: mvanthof link=msg=1320514 date=1420554078
Het valt mij op dat hier ook weer bij opschalen puur regionaal gedacht wordt. Kijk maar eens op de kaart en waar de eenheden vandaan worden gehaald. VRR zit bij wijze van spreken vlak om de hoek. Ik zie bv Sliedrecht gealarmeerd worden, maar vanuit Rotterdam Zuid zijn met gemak snel ook een paar eenheden op te halen.

Regio's zijn in het verleden als een van de eerste redenen opgericht om "grens" oorlogen te slechten en om ruimer samen te werken. Maar kennelijk geldt dit niet voor regio's...

Gemiste kans weer eens.
de vrr kan er ook wat van  :-\
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: NikonDirk link=msg=1320559 date=1420562565
Daar heb ik inderdaad ook nog aan gedacht. Misschien dat hij naast bevelvoeder (twitter account) ook een Voorlichtingstaak heeft. Wellicht komt er nog wat info.