Twee kinderen overleden bij familiedrama - Tolbert 01-08-2005

Auteur Topic: Twee kinderen overleden bij familiedrama - Tolbert 01-08-2005  (gelezen 6971 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
TOLBERT - De politie heeft maandagmiddag een man in Tolbert aangehouden in verband met de gewelddadige dood van de twee kinderen van zijn vriendin. De vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld. De politie trof de twee kinderen dood aan in de woning. Onderzoek moet uitwijzen hoe zij om het leven zijn gekomen.

De twee overleden kinderen zijn een jongetje en een iets ouder meisje, aldus de politie. Ze zijn allebei jonger dan vijf jaar. De moeder was na de mishandeling naar de buren gevlucht om de politie te waarschuwen. Ook zij is gewond geraakt door de mishandeling.

De man, die de vriend is van de moeder, heeft zich verzet bij de aanhouding. De politie kon hem overmeesteren. De man raakte daarbij gewond. Zowel de verdachte als de moeder is opgenomen in het ziekenhuis. Zij verkeren niet in levensgevaar


bron: www.nu.nl


 :-\ da's niet ver bij ons vandaan :-X




FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2005, 21:36:08
zwaar triest weer dit  :-[
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


GH

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2005, 22:00:44
Ja, echt heel erg.
Sterkte voor de nabestaanden.


Ridder Pim

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2005, 16:17:24
Hier zijn geen woorden voor en dit valt niet goed te praten door welke advocaat dan ook.
Als ik het voor het zeggen had zouden ze zo'n man niet op moeten sluiten maar (samen met een aardappelschilmesje of een rasp) uit moeten leveren aan de nabestaanden...


paul_hartog

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 2 augustus 2005, 17:47:46
of aan zn 2 benen en armen een paard zetten
en dan late rennen
echt zulke mense mogen ze van mij echt ook kapot schieten


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #5 Gepost op: 2 augustus 2005, 18:01:38
iig. veel sterkte voor de nabestaanden. :-[
Groeten, Colin


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #6 Gepost op: 2 augustus 2005, 18:17:35
Ja die man mogen ze van mij echt tegen de muur zetten en afknallen !!!

Mijn steun gaat uit naar de nabestaanden van dit drama !!!


pluisje

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 2 augustus 2005, 18:41:41
niet te vatten dat dit kan gebeuren,als ik dan de telegraaf lees wat hier al aan vooraf af is gegaan dan kan ik wel :'( :'( :'( :'( :'( :'(...
dat zulke dingen gebeuren zal ik nooit kunnen begrijpen :-[


petradejonge

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 2 augustus 2005, 19:19:59
erg triest..   die onschuldige kindertjes zijn er maar weer de dupe van...  :-\

sterkte voor alle nabestaanden..


Gast48368

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 2 augustus 2005, 19:27:53
niet te vatten dat dit kan gebeuren,als ik dan de telegraaf lees wat hier al aan vooraf af is gegaan dan kan ik wel :'( :'( :'( :'( :'( :'(...
dat zulke dingen gebeuren zal ik nooit kunnen begrijpen :-[

Ik aan de ene kant wel> door alle bezuinigingen, en de vele schrijnende gevallen, komt de hulpverlening voor met name kleine kinderen veel te laat of niet op gang, met alle gevolgen van dien.

Zolang kinderen nog voeding en onderdak hebben, wordt dit niet gezien als een spoedgeval, en dan komen ze op een wachtlijst van minimaal een half jaar.............................. :-X :-X :-X