Is er voldoende training?

Auteur Topic: Is er voldoende training?  (gelezen 14071 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2015, 16:24:34
In Amsterdam hebben we, naast het IBT centrum, nog twee schietbanen op twee bureau's. Maar kan me niet voorstellen dat je daar heen kan om "even" te gaan schieten.  ;)

LSPD

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2015, 16:24:35
Citaat van: CopVR3 link=msg=1325819 date=1422197455
Dat is inderdaad een zeldzaamheid. Maar bij ons IBT centrum is sinds kort een kleine fitnesruimte ingericht. Beschikbaar voor collegas tijdens openingstijden van het centrum in hun vrije tijd.
Er wordt echter nagenoeg alleen maar gebruik van gemaakt door docenten tijdens een uurtje "vrij" e.d. ;)

En komt dit omdat het onder collega's nog niet bekend is of omdat ze de behoefte niet hebben?

Ik heb na een korte zoektocht een foto gevonden van het IBT centrum een paar straten bij mij verderop, de zaal ziet er naar mijn mening wel uit als een mooie kans een balletje te trappen als hij niet in gebruik is voor geplande trainingen ed... maar misschien ben ik wel gek?

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 25 januari 2015, 16:38:43
Een deel van die sporthal is altijd in gebruik en opgezet om de FTV test af te leggen. Het andere deel wordt gebruikt voor diverse trainingen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #23 Gepost op: 25 januari 2015, 17:03:16
Citaat van: CopVR3 link=msg=1325686 date=1422140037
Wij hebben al jarenlang tenminste 1 IBT dag per jaar AMOK. Ook de 3daagse omscholing naar de PPQ is veel AMOK.

Niet dat dit genoeg training is hoor maar is dit anders bij jullie?
Wauw ik ben jaloers!  ;D

De omscholing heb iknog niet gehad, dus hoe die bij ons in elkaar steekt weet ik niet. Maar 1x p/jr Amok IBT? Wauw! Ik zal maar niet zeggen hoe dat bij ons is  :'(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

LSPD

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 25 januari 2015, 17:10:54
Ministerie wil toch massaal bureaus sluiten en vervangen door steunpunten? Lijkt mij een mooie kans om dan ieder politiebureau wat open blijft te voorzien van een goed uitgeruste fitnessruimte en douches, misschien zelfs een schietbaan maar weet niet in hoeverre dit haalbaar is aangezien hier instructeurs voor aanwezig moeten zijn (toch?).

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 25 januari 2015, 17:42:42
Citaat van: LSPD link=msg=1325836 date=1422202254
Ministerie wil toch massaal bureaus sluiten en vervangen door steunpunten? Lijkt mij een mooie kans om dan ieder politiebureau wat open blijft te voorzien van een goed uitgeruste fitnessruimte en douches, misschien zelfs een schietbaan maar weet niet in hoeverre dit haalbaar is aangezien hier instructeurs voor aanwezig moeten zijn (toch?).

Klinkt leuk maar gaat echt niet gebeuren...

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
Reactie #26 Gepost op: 25 januari 2015, 18:08:03
Citaat van: LSPD link=msg=1325836 date=1422202254

Gaat idd niet gebeuren ivm allerlei eisen die gesteld worden aan de schietbanen. Daarom zijn er in AMsterdam nog maar een paar bureau's waar men een schietbaan heeft.

Maar ben het wel met je eens: als men de regelgeving nou eens versoepelt, zodat je ook zonder docent de schietbaan op kan, maar daar geen toets kan doen. Geoon met de sesampas inloggen, de pas in de computer steken, schieten op de elctronische baan en de resultaten worden op je sesampas geschreven. Op het bureau log je in met je sesampas en de resultaten worden in je dossier gezet.

Eenvoudig te realiseren, kost een drol en niemand kan ooit nog klagen over te weinig schietbeurten.

Maar je we leven in regeltjesgeil Nederland
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 25 januari 2015, 23:30:23
Citaat van: moppersmurf link=msg=1325856 date=1422205683
Gaat idd niet gebeuren ivm allerlei eisen die gesteld worden aan de schietbanen. Daarom zijn er in AMsterdam nog maar een paar bureau's waar men een schietbaan heeft.

Welke bureau's zijn dat?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #28 Gepost op: 25 januari 2015, 23:35:20
Citaat van: Jerommeke link=msg=1325964 date=1422225023
Welke bureau's zijn dat?
Antwoord via PM. ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
Reactie #29 Gepost op: 25 januari 2015, 23:51:25
Citaat van: Red link=msg=1325966 date=1422225320
Antwoord via PM. ;)
thanks   O0