http://www.telegraaf.nl/binnenland/23635107/___Training_weerbaarheid_agent___.html
MIJN GOD! hou nou eens op met het posten van al dat politieke gelul. In AMsterdam is de training in de afgelopen jaren alleen maar achteruit gegaan. We zijn van 4 IBT dagen anno 2010 naar 2 en soms 3 IB dagen gegaan. Maatwerkdagen zijn op aanvraag en op de schietbaan mag je alleen schieten als je een gasmasker meeneemt het liefst met diepzeeduikuitbreidingssetje.
Akkoord lichtelijk overdreven, maar na de berichten dat er 42 miljoen euro gestoken is in het weerbaar maken van "de" diender en dan deze berichtgeving dan begin ik toch echt spontane metaangas ontladingen te krijgen.
42 miljoen! en dan laat ik al die miljoenen die de afgelopen jaren gestoken zijn in allerlei andere kul opleidingen maar achterwege. Miljoenen euro's die véél beter gestoken hadden kunnen worden in een broek met degelijke pennenzak of een degelijke snelle verkeersauto óf betere opleidingen en trainingen. NEE! we steken ze in in FMW trainingen! Gelukkig weet kantoorpipo het weer beter en staat hij straks vooraan bij de strijd tegen IS.
OOOOOO KAK, het was na 5-en
was kantoorpipo nou net lekker naar huis gegaan..... moet ik weer die M50992231 invullen om die in te leveren bij loket x zodat ik naar balie Y kan gaan waar ze formulier M3000077 verwachten....moet ik doorgaan?
??
Het lijkt verdomme wel of ik bij V&D werk