De App van BuitenBeter is absoluut NIET van de Gemeente Rotterdam Flavius maar een regulier bedrijf.
Dat die App sinds een paar jaar goed werkt bij de Gemeente Rotterdam is omdat ik de App wilde gebruiken maar de meldingen niet goed in het gemeentelijke systeem van Rotterdam te recht kwamen. Hierop heb ik veelvuldig contact met BuitenBeter gehad waarop de Gemeente uiteindelijk aan de slag is gegaan om het goed te laten aansluiten op het Rotterdamse systeem. Bij andere gemeente werkte de App namelijk wel goed alleen Rotterdam had er problemen mee om het aan elkaar te koppelen.
Zo te lezen wilde je GOED duidelijk maken dat de app niet van de gemeente is. Haha.
Maar bedankt voor de informatie, want dat wist ik dus niet!
Dat een Politie Service App een welkome aanvulling zou zijn die op de zelfde manier zou kunnen werken als de BuitenBeter App daar ben ik het wel mee eens. Alleen vrees ik dat de Politie weer zelf het wiel zal willen uitvinden i.p.v. met BuitenBeter contact op te nemen en kijken hoe de politie het kan kopiëren en gaan gebruiken. Dit zou in 1 maand geregeld kunnen worden lijkt mij.
Daar ben ik ook bang voor, maar mogelijk kan dat komen doordat het aanbesteedt moet worden?