Maar tot die tijd moeten we roeien met de riemen die we eigenlijk niet hebben.
Allereerst: ik moet toch echt meer tijd vrijmaken om het forum bij te houden want het gaat soms wel erg hard met al die commentaren en posts.
Allertweetst: NEE! er staat nergens niet in het wetboek en ook niet op mijn salarisstrook dat ik moet roeien met de riemen die ik heb (of eigenlijk niet heb) We maken bij de polities al veel te vaak dingen goed die niet goed zijn. We roepen al véél te vaak: "dat is goed gegaan en niet goed gedaan!"
De Nederlandse Politie is een clubje amateurs bij elkaar, ongeacht wat er op de schouders zit. Het is rood, groen geel en blauw en het past allemaal bij jouw. Mag ik je vriendje zijn? Mag ik Pino zijn? Ik heb toch al een blauw pakje aan.....
En al wil ik het niet dan moet ik het wel van de politiek. En echt, dat is niet iets van de laatste jaren (net na de oorlog) dat is altijd zo geweest! Als Nederlander willen we geen toezicht, handhaving, politie en leger. Rot op! Ik bepaal zelf wel wat ik doe, wat ik wil en wat ik mag. WIE ben jij om dat te bepalen?
Ik geef je een uitdaging, ik geef iedereen die dit leest dezelfde uitdaging:
Rij 10 kilometer over een willekeurige snelweg in Nederland met elke willekeurige snelheid (van mij heb je een vrijbrief! (als je mij tegenkomt en ik hou je staande en je weet deze topic aan te halen dan laat ik je gaan zonder ook maar 1 bon te schrijven.
)). Wees je eigen baas
Wedden dat je binnen die 10 kilometer denkt: "GVD! Klootzak/ Trut! wie ben jij ...." (of woorden/ zinnen met gelijke strekking want niet iedereen roept hardop GVD/ klootzak en trut)
Morgen ben ik miljonair