Wat een verschrikkelijk ongeluk!
Vanmorgen toen ik het zag en plaatste had ik niet kunnen bedenken dat de chauffeur het niet zou halen. Ik had er nog geen beeld bij.
Nu dat ik de foto's en beelden gezien heb kan ik het me allemaal heel goed voorstellen dat je hier moeilijk levend uit kunt komen.
Waar ik me over verbaas is de hoeveelheid reacties met commentaar op hoe lang het allemaal moet duren.
Schaam je!! Denk dat de hulpverleners er alles aan gedaan hebben om zo snel mogelijk bij het slachtoffer te kunnen komen. Helaas is dat niet gelukt. En over de verdere hulpverlening m.b.t. het lostrekken/bergen van het voertuig, ga er maar aan staan om zo'n gevaarte uit een aarden wal te trekken. Een boer met een trekker, de meeste lokale bergers hebben hier het materiaal/materieel niet voor, dus zal er groot en zwaar geschut moeten komen. En tja, dat kan wel eventjes duren.
Mijn medeleven gaat uit naar de directe omgeving van het slachtoffer en al die hulpverleners die hun stinkende best gedaan hebben om het slachtoffer te bevrijden. Speciaal de post Gieten, waar ik enkele mensen uit het korps ken.
Nog een geluk trouwens dat hij niet door de aarden wal heen gegaan is, want daarachter rest de afgrond naar de N33. De ramp was dan helemaal niet meer te overzien geweest.