Ga maar uit van 5 dagen in de week.
En daarbij spreek je uit ervaring?
Zou het eigenlijk wel leuk vinden om een voorbeeld rooster te zien van een week HBO Politiekundige.
Volgens mij kun je met een HBO propedeuse een WO bachelor starten, dan betaal je ook slechts éénmaal het wettelijke collegegeld. Maar het klopt wat jij zegt dat wanneer je eerst een HBO bachelor afrond en vervolgens een WO bachelor wilt beginnen je instellingsgeld moet betalen - ik zou er dan ook eerder voor kiezen om een WO master te gaan volgen, maar dan moet dat natuurlijk wel kunnen.
Tegenwoordig zijn de mogelijkheden om met je P een WO-bachelor te gaan volgen nog heeeeeeel beperkt.. Universiteiten hebben namelijk te maken gehad met een erg hoog percentage afvallers in deze groep. Ook als je kijkt naar de Masters is er zelden aangegeven met welke HBO bachelor je kan doorstromen (ik ben het nog niet tegengekomen).
Het hele systeem is vreselijk onduidelijk en na vele uren onderzoek weet ik nog niet hoe het nou precies zit. Om alles nog erger te maken hanteert iedere school andere toelatingseisen voor dezelfde opleiding... om heel eerlijk te zijn heb je zelfs geluk als de toelatingseisen voor leerlingen vanuit het HBO überhaupt (duidelijk) omschreven zijn.
samengevat.... het is gewoon om te huilen... heel. erg. hard. te. huilen.
Doe voor mij maar gewoon wat meer vacatures bij politie
doei leenstelsel! doei onduidelijke toelatingseisen! doei twijfel over kans op een baan!