Incidenten met verkeersregelaars

Auteur Topic: Incidenten met verkeersregelaars  (gelezen 196364 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

aZuL2001

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
  • Doet iets met VKR, VCA en BRL
Stephan  /|\  <A>bort, <R>etry, <Q>uake?


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #101 Gepost op: 14 mei 2015, 18:37:16


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #102 Gepost op: 15 mei 2015, 17:38:09
Beter opgeleid? Ik neem aan dat de vkr daar het verkeer moest tegen houden en dat dan ook deed. Mocht Ben een ontheffing hebben (en eventueel voor andere voertuigen) hadden ze dat duidelijk moeten maken met het papiertje en niet met de vuisten. Nu een voorbeeld functie de andere kant op maken. Vkr die word mishandeld door BN'er:Driedubbele straf! lol


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #103 Gepost op: 15 mei 2015, 18:28:44
Nu volg ik het even niet meer.....
Ik lees in diverse topics berichten waar men klaagt over de slechte opleiding die een deel van de VKR's krijgen/hebben gehad. Sommigen van jullie spreken zelfs van "Cowboys".
Is er eindelijk een bekende Nederlander die aandacht vraagt voor dit probleem, is het weer niet goed......    


(Ow, wacht het gaat over de nieuwe LOI opleiding "Alle Nederlanders ten dienste van de gebroeders Saunders"......)
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #104 Gepost op: 15 mei 2015, 19:39:38
Velserbroek - Donderdagavond, om 21.30 uur, is er op de Westlaan een verkeersregelaar aangereden die aan het werk was vanwege een festival.

bron: https://www.politie.nl/nieuws/2015/mei/15/04-verkeersregelaar-aangereden.html
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #105 Gepost op: 15 mei 2015, 20:04:39
Citaat van: zwelgje link=msg=1350530 date=1431707324
Nu volg ik het even niet meer.....
Ik lees in diverse topics berichten waar men klaagt over de slechte opleiding die een deel van de VKR's krijgen/hebben gehad. Sommigen van jullie spreken zelfs van "Cowboys".
Is er eindelijk een bekende Nederlander die aandacht vraagt voor dit probleem, is het weer niet goed......    


Zwelgje, ik mag hopen dat dit cynisch is. Zelfs al is een vkr een cowboy, hij is nog steeds een vkr. Je hebt dus te doen wat hij zegt. Als hijz egt, je mag hier niet door, is dat meestal voor een reden. Mocht Ben als aanliggend bedrijf een ontheffing hebben voor 1 of meer auto's, moet hij die laten zien of er voor zorgen dat de voertuigen die ontheffing aan boord hebben. Gezien het feit dat hij met zijn vuist(en) heeft gesproken, neem ik aan dat hij geen ontheffing had.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #106 Gepost op: 15 mei 2015, 23:32:23
Natuurlijk was het cynisch.
Of dacht je dat ik de gebroeders Sanders echt tot de bekende Nederlanders rekende?  ;)

Voor de duidelijkheid, in principe houd je gewoon je handen thuis en blijf je van andere mensen af....
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #107 Gepost op: 19 mei 2015, 07:59:28
Diverse berichten zijn verplaatst naar: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=60920
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #108 Gepost op: 24 juni 2015, 02:04:13
Van de week een collega bijna van de sokken gereden. Auto kwam achter mij vandaan en scheurde rechtsaf. (Ja, ik stond iets te ver naar voren, had het gat beter dicht moete huden door 2 stappen naar achter te blijven staan. Ben het ook allemaal nog aan het leren!  98uiye) Collega hoorde mij schreeuwen en kon nog net een stap naar voren doen. Politie is erbij geweest, aangifte gedaan door collega en die zei al dat het minste wat hij gaat krijgen is een notitie dat bij een volgende keer dit mee gerekend gaat worden. Helaas was het niet in Amsterdam, waar de desbetreffende collega BOA is.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #109 Gepost op: 24 juni 2015, 08:12:57
Kan je collega in Amsterdam, als hij werkt als vkr, zijn BOA-functie gebruiken/misbruiken door hier tegen op te treden?