Klinkt goed. Ik ga maandag eens bij de bibliotheek kijken, want ook dit aspect van de hulpverlening is erg belangrijk.
Nou ik heb het uit de bieb gehaald en ben ongeveer op een kwart, maar wat een apart boek.
ik geloof dat ik me in de handen van een sektelid zou wanen als mijn ehbo'er zo zou regeren. brrrr
"probeer te overleven, laat je lichaam beginnen met genezen en nog meer van dergelijke uitspraken, ik weet niet of het aan de vertaling ligt, maar mij bekruipt een vreemd gevoel als ik dat zo lees.
Nog wat goede uitspraken (volgens de vertaling)
"Omdat je altijd zo snel geneest, kun je je ontspannen in het besef dat je lichaam weet hoe het zichzelf moetgenezen"
"het ergste is nu geweest" (Vraag de juistheid van deze uitspraak eens ne bij een brandwonden slachtoffer na een paar jaar therapie en operaties)
"is het niet fijn om rustig te kunnen zitten en je ademhaling al het werk te laten doen ?"
"Richt je met al je aandacht op je genezing"
"terwijl ik dit compres op je been houd, voel je aan de tinteling dat het al begint te genezen."
"terwijl dat been daar zijn genezing voortzet, kun je rustig hier bij mij liggen" (Amputatie ?)
wordt vervolgd ....