Tips waneer je iemand aan het reanimeren bent na een hartinfarct:
John, ik ga je helpen en jij gaat doen wat ik zeg
Terwijl ik voor je ademhaal kunnen al je lichaamsfuncties, alles wat je in je hebt, longen, hart hersenen gaan zorgen dat je gezond wordt, zorgen datje hart je bloed vrijelijk en makkelijk rondpompt
John help je mij mee door het bloed precies naar die plekken te sturen waar de zuurstof het meest noodzakelijk is, elke keer als ik druk en je adem inblaas, stuur je die zuurstof naar je hersenen, Dat doe je alleen doordat je mijn stem hoort, en die hoor je dat weet ik, ookal ben je niet bij bewustzijn....
Het moet een troostede gedachte voor je zijn dat vele mensen dit overkomen is .....
probeer anderen weg te houden want stilte kan enorm helpen en vergeet niet dat je ondertussen kunt bidden.
etc etc
Bij een slachtoffer van vergiftiging:
Mary, ik ben het, 112 komt je helpen, ik weet wat er gebeurd is en ik weet ook dat mijn woorden tot de diepste wezen doordringen en je helpen beter te worden, dus luister goed.
Je hebt een aantal belangrijke organen die speciaal bedoeld zijn om je lichaam te beschermen tegen gifstoffen, ze werken als een soort zeef waarmee je die kwalijke stoffen wegfiltert zodat de goede stoffen overblijven.
Je weet hoe een zeef werkt ? Mooi zo ! blijf luisteren je hele lichaam, elke cel luistert en volg de aanwijzingen van mijn stem op zodatje hele systeem gezuiverd wordt en beschermd is. je lichaam weet precies wat het doen moet en is daar nu mee bezig....
Iemand heeft van haar arts te horen gekregen dat ze aan MS te lijdt:
Je kunt je lichaam toespreken, het is simpelweg een vergissing van je immuumsysteem, die je eigen zenuwen als indringers ziet en het weefsel er omheen aantast.
Je kunt er in gedachte gele memobriefjes op plakken waar "van mij" of "goed volk" op staat, zodat je imuumsysteem op zoek gaat naar de echte indringers...