0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Kan iemand mij vertellen wat de afkorting BOS betekend??
Dienst: Regionale Brandweer Gelderland-MiddenKazerne: Barneveld Roepnummer: 07- 17BMA1Soort voertuig: Aanhanger voorlichting ? Merk & type: Rockmann
Soort aanhanger: BOS aanhangwagenRoepnummer: BOS01Korps: DordrechtRegio: Zuid-Holland ZuidBijzonderheden:Kan iemand mij vertellen wat de afkorting BOS betekend??
IS dat niet de achternaam van die regionaal commandant van Dordrecht?
Dienst: Regionale Brandweer Hollands-MiddenStandplaats: Brandweer Zuidplas, post Nieuwerker a/d IJsselRoepnummer: 16562Soort voertuig: poederblusaanhanger 250LMerk & type: Hapert - Ansul - TotalBijzonderheden: vrachtwagenkoppeling, regio materieel
Niet heel bijzonder, wel een aanhanger Dienst: Brandweer ZuidplasStandplaats: Nieuwerker a/d IJsselRoepnummer: 562Soort voertuig: poederblusaanhanger 250LMerk & type: Hapert - Ansul - TotalBijzonderheden: vrachtwagenkoppelingFoto is helaas niet helemaal scherp.
250 Liter schuim klinkt heel weinig, maar is het waarschijnlijk niet, waar wordt deze voor ingezet?Lijkt me wel heel lastig achteruit rijden met zo'n klein aanhangertje achter een brandweer (vracht) wagen