ik zie dat er toch wel weer veel gekeken wordt naar al dat Japanese brandweermaterieel, dus heb ik maar één van de cd-rom geplakt met daarop de foto's met Japanese brandweervoertuigen. ik zal nu een aantal oudere Japanese voertuigen laten zien, die ik persoonlijk vaak mooier vind dat het moderne materieel van tegenwoordig. ik begin met een drietal fotootjes van een serie waar ik ooit mee begonen ben in Japan. helaas zijn ze niet al te best, maar dat kwam door het feit dat ze gemaakt zijn met zo wegwerpcameratje. die ik daar te plaatsen kocht en toen ik later de foto's liet ontwikkelen. en toen zag hoe dat er uit zag heb ik maar een betere camera aangeschaft. welk daar een stuk goedkoper waren. maar nu de foto's, als eerste een bijzonderheid een Mitsubishi autospuit met sneeuwschuiver voorop. deze wagen was opgebouwd op een Japans militaire vrachtwagen en de enige die ik ooit gezien heb. de tweede is één van de toendertijd standaard autospuiten in dit geval een Nissan autospuit. de derde wagen is een Isuzu frontstuurmodel autospuit met bijna Amerikaanse stijl opbouw.
[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]