GRIP 2 (man met pistool eist zendtijd NOS journaal) Journaalplein - Hilversum 29-01-2015

Auteur Topic: GRIP 2 (man met pistool eist zendtijd NOS journaal) Journaalplein - Hilversum 29-01-2015  (gelezen 70731 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
RTV NH ‏@RTVNH
3 min.3 minuten geleden
Indringer NOS Journaal niet bij inlichtingendiensten bekend als jihadist. Het gaat om 19-jarige man uit Pijnacker. http://bit.ly/1vboJ7s


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
NOS had zonet klasgenoot al aan de telefoon van de verdachte.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Citaat van: Hunter link=msg=1327042 date=1422568873
De beveiliging als geheel/organisatie. Niet de beveiliger als individu :)

Nee, dat bedoel ik ook. De vraag is natuurlijk hoe hij binnen gekomen is en wat bij dreiging van een wapen de procedure precies is, maar volgens mij liever zo dan een hoop stennis bij een ingang, waar allerlei mensen in en uit lopen.


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Weet iemand of er een AT ingezet is? Las bijvoorbeeld inzet van DSI etc. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Citaat van: Fireball link=msg=1327054 date=1422570160
Nee, dat bedoel ik ook. De vraag is natuurlijk hoe hij binnen gekomen is en wat bij dreiging van een wapen de procedure precies is, maar volgens mij liever zo dan een hoop stennis bij een ingang, waar allerlei mensen in en uit lopen.

Wellicht was het wel een procedure om hem naar een lege studio te brengen. Dat horen we vast nog wel, of niet.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Citaat van: Bjorndh link=msg=1327055 date=1422570268
Weet iemand of er een AT ingezet is? Las bijvoorbeeld inzet van DSI etc. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Er zullen ongetwijfeld bepaalde diensten van de koffie thuis zijn gehaald, maar daar zal je weinig over gaan horen. Lijkt me ook niet relevant als de situatie ter plaatse is opgelost door de BPZ


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Citaat van: Bjorndh link=msg=1327055 date=1422570268
Weet iemand of er een AT ingezet is? Las bijvoorbeeld inzet van DSI etc. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
Één ding kan ik je vertellen, de mannen die de verdachte overmeesteren opereren niet in AT-verband. Wel kan et zijn dat ze een AE/AT-achtergrond hebben. Al lijkt dit ook sterk. Sterker nog, op beelden uit een andere hoek is te zien dat er zelfs aspiranten (student-agenten) aanwezig zijn.


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Voorpagina van de Telegraaf van morgen:
Sjuul Paradijs @SParadijs
Voorpagina: pic.twitter.com/Vw4vEXQddn


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Effe doorspoelen naar 1 uur 20 minuten en 40 seconden (Of iets verder terug voor de trak van het nieuwe album van PHOS Aanrader!)

http://www.radio6.nl/winfriedswoonkamer/uitzending/325263


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Er gaat ook een ambulance naar het betreffende adres waar de politie momenteel bezig is.

p2kflex
23:25:35 29-01-15-ALPHA-A1 Nieuwkoopseweg 21 PAR 2641PA : Vtg: 15145 Ritnr: 16660
1520045Ambu 15-145 (RAV Haaglanden)