GRIP 2 (man met pistool eist zendtijd NOS journaal) Journaalplein - Hilversum 29-01-2015

Auteur Topic: GRIP 2 (man met pistool eist zendtijd NOS journaal) Journaalplein - Hilversum 29-01-2015  (gelezen 71611 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

Berger

• Forum gebruiker
Heftige beelden, complimenten voor de agenten die hem inrekenen, strakke actie. Die zullen vannacht van de adrenaline geen oog dicht doen denk ik!
En die bewaker doet het heel erg goed, gelijk een band met hem, echt knap gedaan.

sylvester1986

• Gast
Nette en kordate optreden van de politie/beveiliger.
Toch ben ik ook wel benieuwd wat de man met pistool nou naar buiten wilde brengen.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: Vinn link=msg=1326976 date=1422563655
super actie van de agenten  O0

Ik vraag me wel alleen af waarom zijn ze naar binnen toe gegaan en hebben ze niet gewacht op een AT?

Inval door het AT is de mooiste optie. Als je de band terug kijkt merk je wel dat hij langzaam zenuwachtig wordt. Hij wil het snel oplossen en niet te lang wachtten. Elke minuut die de arrestatie langer duurt is de verdachte en beetje meer zenuwachtig. De situatie wordt daarmee elke minuut een beetje gevaarlijker.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Wouter

• Senior gebruiker
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1326983 date=1422563926
Inval door het AT is de mooiste optie. Als je de band terug kijkt merk je wel dat hij langzaam zenuwachtig wordt. Hij wil het snel oplossen en niet te lang wachtten. Elke minuut die de arrestatie langer duurt is de verdachte en beetje meer zenuwachtig. De situatie wordt daarmee elke minuut een beetje gevaarlijker.

En de politie kon dit weten aangezien ze in de regie stonden, de de man een werkende microfoon had en er een draaiende camera stond die hem filmde :-)
Ik kan me bijna geen gunstigere omstandigheden voor de politie bedenken.

JJ75

• Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
Je kunt aan de beelden zien dat het een 'polderen' terorrist is die niet gaat schieten.

Chazia

• Forum gebruiker
Trots op de collega's, mooie actie. Dit gaan we nog een aantal jaar te zien krijgen met IBT.  ::)
eat or be eaten

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
De technicus van de NOS verdiend ook een pluimpje. Alles op camera vastgelegd, in een zo goed als lege studio!

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
NOS ‏@NOS 2 min.
Politie heeft 4 verdiepingen uitgekamd, veilig bevonden. Nu in kelder bezig, meldt @nos-collega ter plekke.

duikertje

• Junior gebruiker
  • **
Inderdaad, strakke actie van de agenten. Complimenten!! ;)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
p2kflex
21:59:46 29-01-15GROUP-1Gaarne contact OC Gooi
0730211Politie Veiligheidsregio Flevoland (Team Explosieven Verkenning)
0733999Politie Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek (Monitorcode)