Agenten die in uniform reizen verplicht dienstwapen mee naar huis

Auteur Topic: Agenten die in uniform reizen verplicht dienstwapen mee naar huis  (gelezen 52251 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #180 Gepost op: 6 april 2015, 21:28:00
Nou hier moet je een gerede reden hebben om met uniform te reizen. En dat is maar heel zelden aanwezig. Mensen die in burger werken maar piket draaien zoals recherche hebben al de grootste moeite het voor elkaar te krijgen.

Zelfs in de opvolging van uitspraken van Bouman kunnen we geen NATIONALE politie zijn.. 98uiye
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #181 Gepost op: 6 april 2015, 22:38:18
Nou hier moet je een gerede reden hebben om met uniform te reizen. En dat is maar heel zelden aanwezig. Mensen die in burger werken maar piket draaien zoals recherche hebben al de grootste moeite het voor elkaar te krijgen.

Zelfs in de opvolging van uitspraken van Bouman kunnen we geen NATIONALE politie zijn.. 98uiye
Vreemd. Wij mogen het zelf weten. Ik reis al 13 jaar in uniform. Denk dat meer dan de helft van mijn collega's in uniform reist. De leiding doet het ook en vind het prima. Wordt eigelijk nooit over gesproken. Ik vind het gewoon makkelijk. Scheelt me tijd en 2 keer omkleden.
De helft van de tijd werk ik in burger. Heb dan nu eindelijk een kluis om het spul te bewaren.
Normaal liet ik dan ook meestal het wapen op het werk. Nu hoeft dat niet meer.
Dat scheelt als je verschillende inzetlocaties hebt.
Hetzelfde geldt als je IBT hebt of zoals ik als ME moet opkomen. Hoef dan gelukkig niet eerst naar het bureau om alles op te halen. Ik ga dan rechtstreeks.

Vreemd dat het overal zo anders gaat. Dit  verhaal is ontstaan doordat de ehc eea heeft bepaald. Had men mooi direct een landelijk beleid kunnen invoeren.

DiNozzo

• Senior gebruiker
Reactie #182 Gepost op: 6 april 2015, 22:52:05
Argument van de leiding: je krijgt geen kluis want je hebt de gelegenheid je hier om te kleden. En daar is wat voor te zeggen...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #183 Gepost op: 6 april 2015, 22:53:35
Bij ons ook gewoon eigen keuze.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #184 Gepost op: 6 april 2015, 22:57:45
Argument van de leiding: je krijgt geen kluis want je hebt de gelegenheid je hier om te kleden. En daar is wat voor te zeggen...
Klopt. Maar dat is dan een leidinggevende die in hokjes denkt en totaal niet praktisch danwel flexibel is ingesteld.
Ik maak gebruik van mijn proffesionele ruimte. Dat is zelfs een speerpuntje van Bouwman. ;)

Maar goed met dit antwoord kan je niet zoveel. Dat snap ik ook...
Wellicht komt er nog landelijk beleid binnenkort.

DiNozzo

• Senior gebruiker
Reactie #185 Gepost op: 6 april 2015, 22:59:01
Citaat van: CopVR3 link=msg=1341958 date=1428353865
Klopt. Maar dat is dan een leidinggevende die in hokjes denkt en totaal niet praktisch danwel flexibel is ingesteld.
Ik maak gebruik van mijn proffesionele ruimte. Dat is zelfs een speerpuntje van Bouwman. ;)

Laat me daar maar niet over beginnen want zoveel tekens mogen niet in een post >:D

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #186 Gepost op: 9 april 2015, 01:39:09
Citaat van: CopVR3 link=msg=1341958 date=1428353865
Wellicht komt er nog landelijk beleid binnenkort.

HAHAHAHAHAHAHAHA op de grappige toer vandaag???

Zolang pennelikkers en hielelikkers de gang van zaken bepalen, zal er nooit een landelijk beleid komen.

Mijn mening: Steek héél VTSPN in de fik en ontsla elke diender met een rang boven inspecteur en Nederland merkt er helemaal niks van behalve in de belastingaangifte. Want "het voetvolk" is na zoveel jaren aan wan-beleid al helemaal gewend aan "de shit van boven op te ruimen" dat men donders goed weet wat er gedaan moet worden en hóe het gedaan moet worden. Maar hierdoor worden de goud-geile bobo's nooit geconfronteerd met de door hun gemaakte fouten en blijven zij keurig waar ze zitten omdat de werkvloer altijd alles oplost.

Hoe krom is een banaan? En hoezo vicieuze circel?

Maar ja dat is een mening en geen landelijk beleid  >:D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #187 Gepost op: 9 april 2015, 11:08:20
Citaat van: moppersmurf link=msg=1342418 date=1428536349
HAHAHAHAHAHAHAHA op de grappige toer vandaag???

Zolang pennelikkers en hielelikkers de gang van zaken bepalen, zal er nooit een landelijk beleid komen.

Mijn mening: Steek héél VTSPN in de fik en ontsla elke diender met een rang boven inspecteur en Nederland merkt er helemaal niks van behalve in de belastingaangifte. Want "het voetvolk" is na zoveel jaren aan wan-beleid al helemaal gewend aan "de shit van boven op te ruimen" dat men donders goed weet wat er gedaan moet worden en hóe het gedaan moet worden. Maar hierdoor worden de goud-geile bobo's nooit geconfronteerd met de door hun gemaakte fouten en blijven zij keurig waar ze zitten omdat de werkvloer altijd alles oplost.

Hoe krom is een banaan? En hoezo vicieuze circel?

Maar ja dat is een mening en geen landelijk beleid  >:D

maar dan lopen al die prachtige bureaucratische dingen mis.  ^-^

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #188 Gepost op: 10 april 2015, 09:44:02
Citaat van: AureliusM link=msg=1342477 date=1428570500
maar dan lopen al die prachtige bureaucratische dingen mis.  ^-^

@AureliusM:

Geniaal stukje😄😃😀
"Waakzaam & Dienstbaar"

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #189 Gepost op: 10 april 2015, 10:05:37
om even ontopic te gaan.

Heb net aanvraag van het kluisformulier ingevuld en opgestuurd. Nu dus weer afwachten.
Hier is het zo dat als je aangeeft dat je een kluis wilt, deze ook krijgt. Dit ivm het meenemen van het dienstwapen
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....