Agenten die in uniform reizen verplicht dienstwapen mee naar huis

Auteur Topic: Agenten die in uniform reizen verplicht dienstwapen mee naar huis  (gelezen 51640 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #60 Gepost op: 3 februari 2015, 08:44:44
Citaat van: CopVR3 link=msg=1328000 date=1422885098
Zo. Net een kvt aangevraagd!

(Kluis Voor Thuis)

@CopVR3 kun je via PM mailen hoe je dit precies geregeld hebt. Budget team of district of korps etc?
"Waakzaam & Dienstbaar"


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #61 Gepost op: 3 februari 2015, 12:12:31
Nee hoeft niet via PM. Aanvragen via planon bij fac en erbij zetten dat het van de KC moet.  😉


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #62 Gepost op: 4 februari 2015, 00:51:39
Sorry die termen ken ik allemaal niet. Graag nadere info....
"Waakzaam & Dienstbaar"


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #63 Gepost op: 4 februari 2015, 06:55:53
Raden: plan-online of zoiets, bij facilitair, korpschef?
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #64 Gepost op: 4 februari 2015, 07:22:43
Klopt Flying.
Cop/fireman zie alsnog PM.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #65 Gepost op: 6 februari 2015, 19:10:34
Agent aangevallen in metro; man aangehouden

http://www.politie.nl/nieuws/2015/februari/6/07-agent-aangevallen-in-metro-man-aangehouden.html
06-02-2015 | 10:20

Rotterdam - Een 34-jarige politieagent is lichtgewond geraakt nadat hij in de metro werd aangevallen door een man met een mes. Door adequaat op te treden is de verdachte direct aangehouden.

De politieagent reed in de nacht van donderdag op vrijdag rond half 1 met de metro naar huis. Hij droeg op dat moment zijn uniform. Bij metrostation Zuidplein werd er vanuit het niets een mes op zijn keel gezet. De agent twijfelde geen moment. Hij weerde zich af en pakte de arm van de man. Er ontstond een worsteling. Omstanders schoten de agent te hulp. Met drie man sterk werd de 44-jarige Rotterdammer naar de grond gewerkt en geboeid.

Naar politiebureau
De agent wist zijn collega's te waarschuwen.  Deze arriveerden korte tijd later. De 44-jarige Rotterdamse verdachte is naar een politiebureau gebracht. Hier werd duidelijk dat hij flink onder invloed van drank was. Verder gaf hij aan 'verward en gestrest' te zijn. Hij is ingesloten in afwachting van het verdere onderzoek.

Bedankt!
De agent liep afweerverwondingen op aan zijn handen.

Speciale dank gaat uit naar de omstanders die geen moment twijfelden en de agent te hulp schoten. Zij worden in het zonnetje gezet.
Samen sterk in de hulpverlening!


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #66 Gepost op: 6 februari 2015, 22:27:16
Citaat van: Live link=msg=1329031 date=1423246234
Agent aangevallen in metro; man aangehouden

http://www.politie.nl/nieuws/2015/februari/6/07-agent-aangevallen-in-metro-man-aangehouden.html
06-02-2015 | 10:20

Rotterdam - Een 34-jarige politieagent is lichtgewond geraakt nadat hij in de metro werd aangevallen door een man met een mes. Door adequaat op te treden is de verdachte direct aangehouden.

De politieagent reed in de nacht van donderdag op vrijdag rond half 1 met de metro naar huis. Hij droeg op dat moment zijn uniform. Bij metrostation Zuidplein werd er vanuit het niets een mes op zijn keel gezet. De agent twijfelde geen moment. Hij weerde zich af en pakte de arm van de man. Er ontstond een worsteling. Omstanders schoten de agent te hulp. Met drie man sterk werd de 44-jarige Rotterdammer naar de grond gewerkt en geboeid.

Naar politiebureau
De agent wist zijn collega's te waarschuwen.  Deze arriveerden korte tijd later. De 44-jarige Rotterdamse verdachte is naar een politiebureau gebracht. Hier werd duidelijk dat hij flink onder invloed van drank was. Verder gaf hij aan 'verward en gestrest' te zijn. Hij is ingesloten in afwachting van het verdere onderzoek.

Bedankt!
De agent liep afweerverwondingen op aan zijn handen.

Speciale dank gaat uit naar de omstanders die geen moment twijfelden en de agent te hulp schoten. Zij worden in het zonnetje gezet.

Hulde voor de omstanders :) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Evelientje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #67 Gepost op: 7 februari 2015, 16:07:27
Nou aangevraagd maar afgewezen. Het is een te grote kostenpost als ze het aan elke agent moeten verstrekken die het wilt.  :-\
Alleen mensen met piket of oproepdiensten hebben er nu "recht" op. Ik hield hier rekening mee maar toch verbaasd het me weer enigszins.
Bij ons in het team willen de meeste het niet. Maar ik had het wel een prettige oplossing gevonden. Maar helaas....


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #68 Gepost op: 7 februari 2015, 16:30:30
Citaat van: Evelientje link=msg=1329259 date=1423321647
Nou aangevraagd maar afgewezen. Het is een te grote kostenpost als ze het aan elke agent moeten verstrekken die het wilt.  :-\
Alleen mensen met piket of oproepdiensten hebben er nu "recht" op. Ik hield hier rekening mee maar toch verbaasd het me weer enigszins.
Bij ons in het team willen de meeste het niet. Maar ik had het wel een prettige oplossing gevonden. Maar helaas....

Kon Bouman dat niet bedenken voor hij zulke dingen riep in de media?


Cop/Fireman

  • Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #69 Gepost op: 7 februari 2015, 17:04:57
Citaat van: Evelientje link=msg=1329259 date=1423321647
Nou aangevraagd maar afgewezen. Het is een te grote kostenpost als ze het aan elke agent moeten verstrekken die het wilt.  :-\
Alleen mensen met piket of oproepdiensten hebben er nu "recht" op. Ik hield hier rekening mee maar toch verbaasd het me weer enigszins.
Bij ons in het team willen de meeste het niet. Maar ik had het wel een prettige oplossing gevonden. Maar helaas....

Werk jij toevallig in de voormalige regio Hollands Midden? Ik vind het echt iets voor hen om zo te reageren.

Ik heb ook een verzoek ingediend en als hij afgewezen wordt. Vraag ik aan de heer Bouman persoonlijk hoe hij zijn opmerkingen bedoeld heeft .... Dus wordt vervolgd 😊
"Waakzaam & Dienstbaar"