0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Gaan we nu ook al auto's verbieden nu in Las Vegas iemand een auto heeft gebruikt om te moorden en verwonden?
Wat heeft E-call met de overheid te maken? Het is goed geborgd dat die GPS data niet gebruikt kan worden door de overheid, anders dan in een noodgeval en via de centrale.
En wie beheerd het GPS systeem... Juist. Die borging is een wassen neus. Ondertussen wordt de vrijheid en privacy steeds meer ingeperkt onder het mom van 'veiligheid'.Is het verbod op de anonieme SIM-kaarten ook al doorgedrukt inmiddels?
Ik ben absoluut 100% tegen particulier wapenbezit zonder enige regulering. Ook het amerikaanse model is voor mij onacceptabel vanwege het gebrek aan toezicht en het gebrek aan regelgeving waardoor er te veel wapens in handen komen van zij die ze niet zouden mogen hebben. Paeticulier wapenbezit : ja, maar alleen voor diegene die dat bezit kan worden toevertrouwd. En zolang onze democratisch gekozen volksvertegenwoordiging vast houd aan het geweldsmonopolie van de overheid, zeker geen vuurwapens beschikbaar stellen aan burgers ter zelfverdediging anders dan nu is vastgelegd in de wwm.Amerika met haar traditie kan daar niet mee omgaan en wij zonder die traditie al helemaal niet.
En wie beheerd het GPS systeem... Juist. Die borging is een wassen neus. Ondertussen wordt de vrijheid en privacy steeds meer ingeperkt onder het mom van 'veiligheid'. Is het verbod op de anonieme SIM-kaarten ook al doorgedrukt inmiddels?
Neem aan dat jij ook geen smartphone hebt?
Tja, dan kan je nooit meer iets doen. Iedere auto met navigatie bevat een GPS, toevallig ook nog eens bluetooth verbinding met een smartphone. 1+1 = 2. Ik vind het jammer dat bij veel nieuwe ontwikkelingen wordt gekeken naar doemscenario's.