Ik ben meer van mening dat beide persbureaus hier ernstig de grond in worden gestampt. En geloof me, ik ben echt geen fan van As media. Verre van.
Als je mijn berichten leest, zul je waarschijnlijk wel zijn opgemerkt dat het niet mijn doel is om de persbureau's de grond in te stampen. Ik heb al eerder gezegd dat ik geen problemen heb met concurrentie: zonder concurrentie blijf je niet scherp. Het lijkt mij dan ook duidelijk dat er bestaansrecht is voor bedrijven zoals Gino press en AS Media. In die zin heb ik er dus géén problemen mee. En dit is dan even afgezien van twijfels over kwaliteit etc. Dat is een andere discussie en die voer ik nu niet.
Het enige waar ik mijn vraagtekens bij zet - en dat zegt DiNozzo ook al - is dat ik vraagtekens heb bij de leeftijd van sommige medewerkers of 'leveranciers' van beeldmateriaal.
Er zijn in ieder geval voorbeelden genoemd van mensen die voor beide persbureau's werken (of: beelden leveren) en dus minderjarig (<18 jaar) zijn, terwijl ze die eis zelf wel op hun sites hebben staan.
Het is een constatering. Geen aanname.
Mijn punt lijkt mij duidelijk. En mocht je nog van mening zijn dat het hier enkel gaat om het 'zwart maken' van persbureau's, dan raad ik je nogmaals aan mijn reactie hier boven te lezen.