Selectieprocedure Politiekundige jan 2015

Auteur Topic: Selectieprocedure Politiekundige jan 2015  (gelezen 133251 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

neretslok

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #430 Gepost op: 23 juni 2015, 20:44:40
Lastig dilemma inderdaad, ik zou nog even wachten als ik jou was.
Ja vind het nu ook erg lang duren, maar heb ook verhalen gelezen van mensen die al binnen enkele dagen bericht kregen..
Hoop dat het bij jou ook zo snel gaat!  ;)

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #431 Gepost op: 23 juni 2015, 20:55:52
En daarbij: Een mailtje dat je de procedure hebt doorlopen is leuk, maar behalve als bevestiging voor jezelf heb je er niks aan...
Je kan er niks mee afdwingen o.i.d.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #432 Gepost op: 23 juni 2015, 21:12:22
Je kunt iets pas afdwingen met een officiele aanstelling....

tukker1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #433 Gepost op: 24 juni 2015, 07:47:19
Dan hou ik de intentieverklaring maar in mijn achterhoofd en dien ik mijn ontslag in. Het schiet ook niet op wanneer ik mijn ontslag een aantal weken uitstel waardoor ik niet in week 33 kan beginnen.

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #434 Gepost op: 24 juni 2015, 08:42:49
Dat is ook lastig. Hoor ook verhalen van mensen die een week voor aanvang pas het besluit ontvangen...

tukker1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #435 Gepost op: 24 juni 2015, 09:24:45
een week voor aanvang? Zeker niet relaxed. Ik zal er maar gewoon op vertrouwen dat het allemaal in orde komt.

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #436 Gepost op: 24 juni 2015, 09:31:45
Citaat van: tukker1983 link=msg=1357746 date=1435130685
een week voor aanvang? Zeker niet relaxed. Ik zal er maar gewoon op vertrouwen dat het allemaal in orde komt.

Ze(hrm) hadden bij mij ook al gezegd van let op: het kan zijn dat je opzegtermijn niet synchroon gaat lopen met de selectie etc.

tukker1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #437 Gepost op: 24 juni 2015, 09:50:47
En wat bedoelde ze daar concreet mee?

btw start jij ook voor Oost Nederland in wk 33? :)

BAWvR_88

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #438 Gepost op: 24 juni 2015, 10:06:24
Citaat van: tukker1983 link=msg=1357650 date=1435080837
Hai allemaal,

Ik heb afgelopen maandag het huisbezoek gehad tgv het antecedentenonderzoek. Na het bezoek meteen telefonisch terugkoppeling gehad dat er een positief advies gegeven wordt
Nu zit ik met het volgende. Om in week 33 te starten moet ik eind deze week mijn baan opzeggen. Na een belletje met W en S vandaag werd me duidelijk dat de kans groot is dat ik niet voor eind deze week de mail ontvang waarin vermeld staat dat ik alles heb gehaald.
Er zit weinig anders op dan mijn baan op te zeggen en er vanuit te gaan dat het allemaal in orde komt vrees, maar al met met al een tricky situatie. Zitten er meer mensen in hetzelfde schuitje?

Ik heb hetzelfde probleem.. Bij mij is het zelfs zo dat ik 2 maanden van te voren moest opzeggen. Ik heb eind mei dus mijn ontslag aangeboden terwijl ik op dat moment nog medisch gekeurd moest worden. Inmiddels heb ik alles afgerond, ik wacht alleen nog op de uitslag van het huisbezoek. Dat heb ik alweer twee weken geleden gehad. Tot nu toe is alles redelijk snel gegaan, dit duurt alleen iets langer..

Niek

• NS Veiligheid & Service
  • Forum gebruiker
Reactie #439 Gepost op: 24 juni 2015, 10:09:00
Het blijft spannend en je moet gewoon geduld hebben.
Ik heb de vraag over wanneer de officiële aanstelling wordt verstuurd bij de pma liggen.
Zal in deze dagen wel antwoord daarop krijgen. Ik denk ook dat dat per eenheid verschilt gezien je het aanstellingsbesluit van het korps krijgt waarbij je hebt gesolliciteerd. Maar de mail waarin staat dat je alles gehaald hebt en je binnenkort het aanstellingsbesluit zal ontvangen zegt toch ook al een hoop. Die wordt niet zomaar gestuurd..

Erbij neerleggen en rustig afwachten dus.  98uiye