0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Hallo, Even een vraag ter info, wat is de gemiddelde tijd tussen huisbezoek en de definitieve uitslag? Weet iemand dat? Je mag ook reageren met wat voor jou de termijn was, dan kan ik daar rekening mee houden. En.. Plannen ze een huisbezoek in, als er tijdens de screening dingen aan het licht zijn gekomen waardoor ze al genoeg grond hebben voor een afwijzing? Lijkt mij wel, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit Alvast bedankt!
De definitieve uitslag van het volledige onderzoek (screening + huisbezoek)? Dit was bij mij 2 dagen na het huisbezoek. Ben gebeld door diegene die bij mij op huisbezoek geweest was. Dit verschilt volgens mij wel heel erg allemaal..
Zijn er nog meer forumvolgers uit de eenheid Oost?
Bij mij duurde het een week voordat ik de uitslag te horen kreeg (Oost-Nederland).De meneer die bij mij op bezoek kwam vertelde me dat als er tijdens de screening dingen naar boven zijn gekomen die een aanstelling onmogelijk maken, hij niet op bezoek was gekomen.
Van de mensen van Oost, afgezien van afspraak voor kleding (via eenheid), verder nog iets van de politieacademie of de eenheid?