Selectieprocedure Politiekundige jan 2015

Auteur Topic: Selectieprocedure Politiekundige jan 2015  (gelezen 130242 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #670 Gepost op: 13 juli 2015, 18:49:19
Misschien een Up! huren voor een dag, Jeffrey? :P


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #671 Gepost op: 13 juli 2015, 18:52:12
Bakfiets mee in de trein  :D


djeffrey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #672 Gepost op: 13 juli 2015, 20:52:20
Haha, de reacties  ;D

Een grote reistas wordt 'm dus niet, een grote koffer dan? Zo'n een die ik meeneem als ik 20+ kilo aan kleding meeneem op vakantie?

Grappig dat ze bij de mail met de uitnodiging wel een routeplanner met het OV als bijlage hebben toegevoegd, haha!


Duitser

  • Aspirant Politiekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #673 Gepost op: 13 juli 2015, 21:14:38
Hallo Allemaal!

Heb vorige week mijn mail gehad dat ik de sollicitatieprocedure succesvol heb doorlopen! Nu wachten op de overige mails/brieven. Iemand enig idee hoelang dat ongeveer zal duren?


Lieke

  • Aspirant Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
Reactie #674 Gepost op: 13 juli 2015, 21:16:12
Uhm ik dacht dat we de kleding thuis bezorgd kregen?  e050 Toch maar ff een auto regelen, anders was ik met de trein gekomen.. Haha

@ Jeffrey: moet jij ook de 3e? Volgens mij hebben wij dezelfde mail ontvangen  ;D


Eevee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #675 Gepost op: 13 juli 2015, 21:27:51
Citaat van: Lieke link=msg=1361841 date=1436814972
Uhm ik dacht dat we de kleding thuis bezorgd kregen?  e050 Toch maar ff een auto regelen, anders was ik met de trein gekomen.. Haha

@ Jeffrey: moet jij ook de 3e? Volgens mij hebben wij dezelfde mail ontvangen  ;D

Jaloers op jullie dat jullie al kleding mogen ophalen!! Bij onze eenheid loopt het wat langzamer allemaal.. Wij moeten waarschijnlijk de eerste dagen gewoon in burger naar de academie..  ???
Sollicitatie Politiekundige


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #676 Gepost op: 13 juli 2015, 21:35:19
Citaat van: djeffrey link=msg=1361838 date=1436813540
Haha, de reacties  ;D

Een grote reistas wordt 'm dus niet, een grote koffer dan? Zo'n een die ik meeneem als ik 20+ kilo aan kleding meeneem op vakantie?

Grappig dat ze bij de mail met de uitnodiging wel een routeplanner met het OV als bijlage hebben toegevoegd, haha!

Grote koffer en weekendtas kom je een heel eind. Reken wel op dat je dan wel alle verpakkingen van te voren moet verwijderen wil het passen (schoenendozen etc). Daarnaast moet je opletten dat het e.e.a. niet gaat kreukelen, zoals je pantalon en colbertje . Kortom... regel een auto voor een paar tientjes :p


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #677 Gepost op: 13 juli 2015, 21:46:20
Aangezien ik veel forumleden in dit topic bespeur die het eindgesprek in ieder geval succesvol gepasseerd zijn heb ik een vraagje aan hen: kun je tijdens je presentatie in het eindgesprek een soort "spiekbriefje" bij de hand houden met de punten waaraan je je moet presenteren? Of zijn jullie "uit je hoofd" losgebarsten?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


tukker1983

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #678 Gepost op: 13 juli 2015, 21:56:14
Citaat van: PWB link=msg=1361847 date=1436816780
Aangezien ik veel forumleden in dit topic bespeur die het eindgesprek in ieder geval succesvol gepasseerd zijn heb ik een vraagje aan hen: kun je tijdens je presentatie in het eindgesprek een soort "spiekbriefje" bij de hand houden met de punten waaraan je je moet presenteren? Of zijn jullie "uit je hoofd" losgebarsten?

Ik heb een "spiekbriefje" gebruikt. Dat was geen probleem.


djeffrey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #679 Gepost op: 13 juli 2015, 22:31:38
Citaat van: Duitser link=msg=1361840 date=1436814878
Hallo Allemaal!

Heb vorige week mijn mail gehad dat ik de sollicitatieprocedure succesvol heb doorlopen! Nu wachten op de overige mails/brieven. Iemand enig idee hoelang dat ongeveer zal duren?

Uhm, vanaf de mail van de positief afgeronde antecedentenonderzoek, kreeg ik binnen 6 dagen een mail dat ik op de academie ben ingeschreven en vandaag dus een tweetal mailtjes over de verstrekking van de kleding. Dit allemaal binnen 10 dagen.


Citaat van: Lieke link=msg=1361841 date=1436814972
Uhm ik dacht dat we de kleding thuis bezorgd kregen?  e050 Toch maar ff een auto regelen, anders was ik met de trein gekomen.. Haha

@ Jeffrey: moet jij ook de 3e? Volgens mij hebben wij dezelfde mail ontvangen  ;D

Ik moet de 22e, er stonden 2 namen in de mail die ik heb ontvangen die ik nog niet op het forum voorbij heb zien komen ;).

Citaat van: PWB link=msg=1361847 date=1436816780
Aangezien ik veel forumleden in dit topic bespeur die het eindgesprek in ieder geval succesvol gepasseerd zijn heb ik een vraagje aan hen: kun je tijdens je presentatie in het eindgesprek een soort "spiekbriefje" bij de hand houden met de punten waaraan je je moet presenteren? Of zijn jullie "uit je hoofd" losgebarsten?

Je mag een soort van spiekbriefje bij houden inderdaad. Dit wist ik aan het begin van het gesprek niet, tot dat zij me er later op attendeerde...

Citaat van: Waus link=msg=1361845 date=1436816119
Grote koffer en weekendtas kom je een heel eind. Reken wel op dat je dan wel alle verpakkingen van te voren moet verwijderen wil het passen (schoenendozen etc). Daarnaast moet je opletten dat het e.e.a. niet gaat kreukelen, zoals je pantalon en colbertje . Kortom... regel een auto voor een paar tientjes :p

Ik zal even kijken hoe ik het ga doen... ;)