Wat jij niet wilt begrijpen is dat jijzelf hoofdelijk aansprakelijk bent voor een eventuele nalatigheid alszijnde VKR.
Jij geeft de aanwijzingen als VKR al dan niet in opdracht van.
Dat begrijp ik wel degelijk.
Nu even een kort algemeen iets, bij alle tegen worpen die je hier krijgt van over het algemeen zeer professionele VKR's en andere takken van HV stuur jij het steeds aan op de organisatie of de overheid. Alleen hoef jij daar niet aan mee te werken dat doe jezelf en dan ga je hier klagen over hoe het is geregeld.
Ik stuur niks af op de overheid, maar ik stel een aantal problemen aan de kaak van een organisatie die niet echt, of helemaal niet met de tijd kan meegroeien.
En we zijn in de afgelopen 5 jaar dat ik dit doe al behoorlijke stappen vooruitgekomen, toen ik begon hadden we enkel en alleen wat rode vlaggen om het verkeer te regelen.
Dat heb ik al met pijn en moeite kunnen afschaffen.
Pas het jaar daar op heb ik de portofoon kunnen invoeren, wel geheel op eigen kosten (Kenwood)
(die dingen blijven van mij, en worden ook bij ander klussen gebruikt)
Sinds mijn aantreden als verkeersregelaar is ook het gebruik van 2 fietsende verkeersregelaars ingevoerd, wat al een enorme verbetering met zich meebracht.
Sinds die tijd zijn we pas bezig het verkeer om te leiden via alternatieve routes.
Voorheen liepen er 2 man voor en 2 man achter, en die probeerden alleen maar het verkeer aan de kant te zetten.
En dat levert al gelijk problemen op bij bochtige holle wegen. (waar ga je met je verkeer naartoe?)
Deze bovenstaande problemen zijn gelukkig al verleden tijd.
Alleen nu om de laatste 2 ernstige problemen op te lossen, en dat is puur omdat het verkeer in het Heuvelland de laatste jaren explosief is toegenomen.
En hierbij loop je gewoon tegen muren aan.
Maar jullie advies heb ik ter hand genomen, alvast bedankt hiervoor.
En daar gaat nu ook iets mee gebeuren, nu alleen nog even afwachten op een reactie van de gemeente (kan wel tot 8 weken duren.
)
Jos.