Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 222710 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #200 Gepost op: 19 november 2005, 00:24:35
rtfm??? ??? ;)

Misschien ook handig om er als je dan niet in de handleiding kunt kijken er even bij te zetten om wat voor camera het gaat ::)

Sony DSC-H1   8) 8)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #201 Gepost op: 19 november 2005, 01:05:01
Let verder niet teveel op mij...dit is een soort weergave van een conversatie die ik met mezelf had ofzo ::) ;)


Sony DSC-H1   8) 8)

Ging eigenlijk om de afkorting die erboven stond...maar als ik die uit ga typen krijg ik vast weer op mijn kop ::)

(google is je vriend)

Volgende vraag...waar kom je dat tegen op je camera ??

Ik gok op het display.... heb ff zitten zoeken naar een handleiding van je cam, en het zou moeten staan op de "snelle start gids" of iets in die richting....soort van poster waarop de eerste beginselen van je cam staan...en die je als het goed is erbij hebt gekregen... IN het engels heet het "Read this First"... Nu heb ik zelf ook een hekel aan handleidingen lezen, maar tis soms echt wel nuttig ::) ;)


Maar goed:
Flitssymbooltje met SL erbij betekend dus : Slow Sync oftewel: normaal kiest je cam een sluitertijd zodat alles binnen bereik van de flits op de foto staat....1/60 of 1/90 meestal. Met slow sync kun je een lange sluitertijd gebruiken zodat je ook beeld krijgt van buiten je flits(dus wat sfeerlicht in de achtergrond) terwijl je wel het onderwerp dat je op de voorgrond hebt binnen flitsbereik "bevriest" met een flits... klinkt wazig, maar je moet maar es wat expirmenteren ermee...zijn wel leuke effecten mee te halen ;)

Bron: http://esupport.sony.com/perl/model-documents.pl?mdl=DSCH1 ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #202 Gepost op: 19 november 2005, 07:21:32
Let verder niet teveel op mij...dit is een soort weergave van een conversatie die ik met mezelf had ofzo ::) ;)




Ging eigenlijk om de afkorting die erboven stond...maar als ik die uit ga typen krijg ik vast weer op mijn kop ::)

(google is je vriend)

Volgende vraag...waar kom je dat tegen op je camera ??

Ik gok op het display.... heb ff zitten zoeken naar een handleiding van je cam, en het zou moeten staan op de "snelle start gids" of iets in die richting....soort van poster waarop de eerste beginselen van je cam staan...en die je als het goed is erbij hebt gekregen... IN het engels heet het "Read this First"... Nu heb ik zelf ook een hekel aan handleidingen lezen, maar tis soms echt wel nuttig ::) ;)


Maar goed:
Flitssymbooltje met SL erbij betekend dus : Slow Sync oftewel: normaal kiest je cam een sluitertijd zodat alles binnen bereik van de flits op de foto staat....1/60 of 1/90 meestal. Met slow sync kun je een lange sluitertijd gebruiken zodat je ook beeld krijgt van buiten je flits(dus wat sfeerlicht in de achtergrond) terwijl je wel het onderwerp dat je op de voorgrond hebt binnen flitsbereik "bevriest" met een flits... klinkt wazig, maar je moet maar es wat expirmenteren ermee...zijn wel leuke effecten mee te halen ;)

Bron: http://esupport.sony.com/perl/model-documents.pl?mdl=DSCH1 ::)

bedankt voor de uitleg  :)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


firemanr

  • Gast
Reactie #203 Gepost op: 22 november 2005, 18:45:32
Heb mijn nieuwe camera ook binnen: een Nikon D70S, met Nikon externe flitser SB-600 en zoomlens 28-105 mm van Nikon.... ;)


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #204 Gepost op: 22 november 2005, 18:48:15
Heb mijn nieuwe camera ook binnen: een Nikon D70S, met Nikon externe flitser SB-600 en zoomlens 28-105 mm van Nikon.... ;)

Leuk, ben benieuwd naar foto's!!!  ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #205 Gepost op: 22 november 2005, 18:48:22
Heb mijn nieuwe camera ook binnen: een Nikon D70S, met Nikon externe flitser SB-600 en zoomlens 28-105 mm van Nikon.... ;)
Whoaaa...mocht wat kosten :P leuk speelgoed.... :D
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #206 Gepost op: 22 november 2005, 18:57:59


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #207 Gepost op: 22 november 2005, 18:59:44
  Ta


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #208 Gepost op: 22 november 2005, 19:00:21
Link geeft geen foto...

Ow wacht,hij opent hem hier....duurt even!
  Ta


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #209 Gepost op: 22 november 2005, 22:50:13
Ik heb de mijnne ook al een tijde, een Kodak Z740, zal zo even wat leuke foto's uitzoeken ;)