0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ik heb 'm, de Canon 350D.Binnenkort foto's. Christian
Zeker mooi, maar kan hij nou filmen Christian? Want die nieuwe Mercedes wil ik wel vaker van jou zien! By the way ik heb net een mailtje gekregen van een ambuchauffeur en die zij dat volgende week de eerste wordt afgeleverd. Nou dat is mooi want dan heb ik tijd om hem te filmen/fotograferen in de vakantie.
Met een digitale spiegelreflex kun je niet filmen.... spiegel zit in de weg... Je kunt ook alleen door het oculair je plaatje samenstellen, en niet door naar het beeldscherm te kijken...
Dat heb ik ook gehoord! Maar ik houd m'n andere camera dus voor school en voor filmpes... Als ik snap hoe de camera werkt, zien jullie wel foto's. Eerst het boekje lezen, zoveel knopjes etc. Christian
Ik heb een Sony DSC-P52Hij bevalt me heel goed je kan er filmpjes mee maken met geluid en de foto's zijn ook mooi, ben er dus zeer tevreden over
Onder je rechterwijsvinger als je hem vasthoudt zit de ontspanknop dan klapt de spiegel naar boven en wordt je CCD aan het licht blootgesteld wat door je objectief naar binnen valt, en komt het beeld dat je in je oculair zag op je geheugenkaartje te staan
Knap hoor....heb je dat zelf uitgevonden?
trial and error:P met het dopje erop doet ie het een stuk minder goed, en zonder objectief krijg je hele vage foto's Ben inmiddels al aardig gewend, zou niet meer terug willen naar mijn "oude" Dynax 5 met rolletjes