Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 222508 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #690 Gepost op: 29 maart 2007, 00:17:18
Morgen ga ik hem halen... heb er zin in :)


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #691 Gepost op: 29 maart 2007, 22:46:34

Daar is ie dan... :D Ben d'r blij mee!! Supersnel en, voor zover ik heb kunnen zien (saaie, grauwe dag...) is ie ook lekker scherp!


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #692 Gepost op: 30 maart 2007, 15:45:59
Ik wilde jullie mening graag over het kopen van een SLR in Amerika. Me zus gaat namelijk naar Amerika en heeft de mogelijkheid tot het kopen van een camera voor mij daar. Hebben jullie daar ervaring mee? Mijn voordeel is dat het zeker goedkoper is, bij amazon.com tenminste. Ik hoor graag!
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #693 Gepost op: 30 maart 2007, 15:49:54
http://img384.imageshack.us/img384/4374/dsc06697kleinlg2.jpg
Daar is ie dan... :D Ben d'r blij mee!! Supersnel en, voor zover ik heb kunnen zien (saaie, grauwe dag...) is ie ook lekker scherp!

Ziet er goed uit!


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #694 Gepost op: 30 maart 2007, 15:53:45
[img]http://img384.imageshack.us/img384/4374/dsc06697kleinlg2.jpg[img]
Daar is ie dan... :D Ben d'r blij mee!! Supersnel en, voor zover ik heb kunnen zien (saaie, grauwe dag...) is ie ook lekker scherp!

 :o Wil je deze foto maar 1x plaatsen, is niet goed als fotograaf zonder al deze mooie spulletjes... ;)

(Maar gefeliciteerd, je hebt een mooie glasbak bij elkaar op deze manier!! En idd, toch wel beetje jaloers 8))


IMG tags verwijderd
Palmpie
mod


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #695 Gepost op: 30 maart 2007, 19:14:53
Ik wilde jullie mening graag over het kopen van een SLR in Amerika. Me zus gaat namelijk naar Amerika en heeft de mogelijkheid tot het kopen van een camera voor mij daar. Hebben jullie daar ervaring mee? Mijn voordeel is dat het zeker goedkoper is, bij amazon.com tenminste. Ik hoor graag!
Als jij graag héél veel problemen wilt krijgen met eventuele garanties en als bonusje een 110 volt lader wilt hebben: doen!!! :) Anders: lekker om de hoek kopen, heb je je garantie tenminste bij de hand en kun je ook nog is naar binnen lopen als je een vraag hebt...

Enne Peter, de 24-70L F/2.8 gaat de volgende worden... :P (gaat alleen nog wel een tijdje duren)


Wilfred.

  • Gast
Reactie #696 Gepost op: 1 april 2007, 10:14:06
Ik maak sinds een jaar gebruik van een Olympus E500, ik had er standaard 2 kitlenzen bij ( 14-45 en 40-150 ), maar sinds een paar dagen maak ik de foto's met een SIGMA 18-125. Ik moet zeggen dat me dit prima bevalt, en zelfs beter als de 14-45 standaard lens. Natuurlijk gebruik ik een externe flitser, de FL 36 van Olympus





Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #697 Gepost op: 4 april 2007, 22:56:02
Even een korte doch duidelijke vraag.

Wat is nu op dit moment de 'beste' spiegelreflex?
En ja het licht aan het persoon wat er achter staat. Maar stel die persoon is goed.

Welke is dan een goeie?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #698 Gepost op: 4 april 2007, 23:00:41
Dan krijg je van mij ook een kort en duidelijk antwoord:

Er zijn geen slechte (spiegelreflex) camera's meer tegenwoordig. Ga eens Googlen en loop een goed gesorteerde fotowinkel binnen.. ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #699 Gepost op: 5 april 2007, 00:43:38
Even een korte doch duidelijke vraag.

Wat is nu op dit moment de 'beste' spiegelreflex?
En ja het licht aan het persoon wat er achter staat. Maar stel die persoon is goed.

Welke is dan een goeie?
Canon natuurlijk!  8)

Niet te letterlijk nemen hoor, ik ben maar een klein beetje bevooroordeeld.  ;) Ik zou het advies van nikondirk opvolgen. Maar als je nog even op internet wil kijken raad ik je www.dpreview.com aan. Hier staan een hoop goede reviews van verschillende camera's. Succes!