Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 222766 keer)

0 gebruikers (en 27 gasten bekijken dit topic.

brw_sluis

  • Gast
Reactie #180 Gepost op: 21 oktober 2005, 21:08:48
Ziet er wel mooi uit, hoe heet je camera, kan ik eens kijken op google ;)


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #181 Gepost op: 21 oktober 2005, 21:09:34
Staat er toch bij, of ben ik nou mal ;D: Nikon D70
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


brw_sluis

  • Gast
Reactie #182 Gepost op: 21 oktober 2005, 21:59:01
Staat er toch bij, of ben ik nou mal ;D: Nikon D70

tsjah kwestie van goed leze..en nee kben nog nie toe aan een bril of lensen ::) 8)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #183 Gepost op: 21 oktober 2005, 23:21:10
Ik heb deze week een flitser gekocht voor mijn d70 en dat is de nikon sb 800. Gevolg is alleen da tme spullen niet meer in mijn tas passen en dat ik dus een nieuwe moet kopen maar ik heb al een luke gezien van lowepro maar die kosten nogal wat :)
Vertel mij wat.....ik heb een dryzone gekocht....pffff... fijne flitser trouwens, heb ik goeie dingen over gelezen :) Jammer dat ie niet op mijn cam past ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #184 Gepost op: 22 oktober 2005, 15:20:34
Vertel mij wat.....ik heb een dryzone gekocht....pffff... fijne flitser trouwens, heb ik goeie dingen over gelezen :) Jammer dat ie niet op mijn cam past ;)
Gelijk maar een van de duurste gekocht  ;)

Gr. Ricardo

Ennuh die flitser werkt inderdaad perfect !
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #185 Gepost op: 4 november 2005, 18:09:24
Gelijk maar een van de duurste gekocht ;)

Gr. Ricardo

Ennuh die flitser werkt inderdaad perfect !
Heb ook mijn externe flitser binnen....   draadloos flitsen... leuk speelgoed :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


N9213Q

  • Gast
Reactie #186 Gepost op: 4 november 2005, 20:26:20
Ik heb deze week een flitser gekocht voor mijn d70 en dat is de nikon sb 800. Gevolg is alleen dat me spullen niet meer in mijn tas passen en dat ik dus een nieuwe moet kopen maar ik heb al een luke gezien van lowepro maar die kosten nogal wat  :)
Een goede tas is zeker zo belangrijk als je camera! Zo blijven je spullen heel en onbeschadigd. Maar meestal komt een tas op de tweede plaats, en wordt gekocht met het overgebleven bedrag van het budget.

Ik heb zelfs meerdere tassen. Eén waar alles in kan en een aantal kleinere om bepaalde spullen mee te nemen. Van tevoren bepaal ik wat ik tp. nodig heb, en dat neem ik dan mee in een kleinere tas. Anders sjouw je je een bult!

Gr,

"13Q".



Bart S

  • Gast
Reactie #187 Gepost op: 4 november 2005, 20:44:11
Ik gebruik de Lowepro Street and Field Rover Light. Een rugtas die in 2-en is verdeeld: onderin kan je je fotospullen opbergen en bovenin wat zaken als een flesje drinken, een jas en dat soort dingen. Bovendien kan je een statief aan de rugzak bevestigen.



jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #188 Gepost op: 4 november 2005, 23:57:08
Ik heb een lowepro dryzone 100 voor "outdoordagen" die is namelijk 100% waterdicht..daarnaast nog een Kata fotorugzak die wat kleiner is en goed geisoleerd/stevig, met het oog op eventueel inzetten met snowboarden....zit wel een regenhoes bij en een zonlicht reflecterende.... ben nog op zoek naar iets kleiners zodat ik mijn cam met 1 lens en wat accesoires mee kan nemen in een gewone rugzak..... maar die vraag ik wel aan sinterklaas ofzo....heb voorlopig wel genoeg spul gekocht ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #189 Gepost op: 14 november 2005, 20:32:05
Misschien dat iemand hier me kan helpen.

Ik wil een lens aanschaffen met diaframga(F) van 2.8. Nu zijn er twee mogelijkheden. Is voor m'n canon 300D en heb nu reeds een Simga 70-300.

1. Sigma 24-70/ 2.8

OF

2. Tamron 28-75/ 2.8

Als ik ze vergelijk zijn ze echt nagenoeg gelijk, zelfs het gewicht...

Heeft iemand nog tips/ervaring/gevaren of wat meer. Hoor het graag. (mag via PM/mail of het forum)

Alvast bedankt,

Peter